RTÜK Telefonlarınızı Bekliyor
Radyo Televizyon Üst Kurulu iletişim merkezi hizmete girdi. Yeni iletişim merkezi ile, yayınlara yönelik şikayet, öneri ve istekler, bant kaydı yerine operatörlere bildirilecek.
İzleyici ve dinleyicilerin tek yapması gereken 444 1 178 numaralı hattı çevirmesi.
İletişim Merkezi'nin hizmete girmesi ile yeni bir dönem başlıyor. Çünkü izleyici ve dinleyiciler, özel eğitim almış personele görüş, istek, eleştiri ve önerilerini iletecek.
Türkiye'nin her yerinden, 24 saat açık merkeze 444 1 178 numaralı telefondan ulaşılabilecek.
ELEŞTİRİLER KURULUŞLARA DA İLETİLECEK
RTÜK Başkanı Zahit Akman da, "Yani bir yayın yapılıyorsa bir yayının tek başına izlenmesi kanaat çıkmasını sağlamıyor, eleştiriler kuruluşlara da ulaştırılacak." dedi.
İletişim Merkezi'ni arayanlar, sadece şehir içi konuşma bedeli ödeyecekler.
Bu arada Radyo ve Televizyon Üst Kurulu tarafından telefon ile yapılan kamuoyu araştırmaları da İletişim Merkezi'nden gerçekleştirilecek.