Aziziye Belediyesi’nin termal otel ve kaplıcalarında görev yapacak personel eğitime alındı. Atatürk Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu öğretim elemanları tarafından tesislerde uygulamalı olarak verilen eğitimle hizmette kalite ve müşteri memnuniyeti hedefleniyor. Personele, hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti, iletişim, sözsüz iletişim, hijyen, kişisel bakım, servis, housekeeping ve yiyecek-içecek konularında eğitim veriliyor.
KAPLICALAR HİZMETE AÇILIYOR
Aziziye Belediye Başkanı Fatih Cengiz, kaplıcaları çok kısa bir sürede hizmete açacaklarını belirterek, “Halkımıza ve misafirlerimize hizmetin en kalitelisini sunmak için yoğunlaştırılmış bir eğitim programı uyguluyoruz.” dedi. Başta termal turizm olmak üzere her yönüyle örnek bir ilçe oluşturmayı hedeflediklerini ifade eden Başkan Cengiz, “Termal tesislerimizin iç tefrişatıyla ilgili eksiklerimizi tamamladık. Çok kısa bir sürede hizmete açacağımız bu tesisler, çağdaş hizmet anlayışıyla ulusal ve uluslar arası alanda marka haline gelecektir. Sunacağımız kaliteli hizmetle de ilçemize katma değer üreten bir tesis oluşturmuş olacağız.” dedi.
ÖNCELİĞİMİZ ÇAĞDAŞ VE KALİTELİ HİZMET
Kaliteli hizmetin olmazsa olmazının müşteri memnuniyeti olduğunu kaydeden Başkan Cengiz, “Kaplıcalarımızı hizmete açarken önceliği kaliteli ve çağdaş hizmete veriyoruz. Bunun ön koşulunun da müşteri memnuniyeti olduğunun farkındayız. Bu bilinçle, termal tesislerimizde görev alacak personeli, vatandaşlarımıza ve misafirlerimize kaliteli hizmet sunmak için eğitime tabi tutuyoruz. Hemşehrilerimize ve misafirlerimize layık oldukları hizmeti en çağdaş şekilde sunmak, eğitimli ve deneyimli personelle mümkündür. Bu anlamda Atatürk Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Meslek Yüksek Okulu’yla protokol imzaladık. Desteklerinden dolayı üniversitemize teşekkür ediyorum. İnşallah çok kısa bir sürede çağdaş hizmet anlayışı ve modern tesislerimizle hemşehrilerimizin ve misafirlerimizin hizmetinde olacağız.” diye konuştu.