Sayın Serap Hanım önünüzde saygıyla eğiliyorum, hakkı teslim etmek, hak yememek ne büyük erdemdir... Sayın yazar yazınızı esefle okudum, çok şaşırdım. Değil Türkiye dünyanın hiç bir yerinde bel ağrıları acil kapsamında değildir, hızır acilleri siz bel ağrıları için kullanamazsınız, kullanmamalısınız, Eski bir çalışan olarak çok iyi biliyorumki, bir nefes oksijene inanılmaz ihtiyaç duyan, aspiratörün bir seferlik çalışması için dünyaları verecek, adrenalinden, atropinden mucize umacak hastalar dururken siz bel ağrısına acil ambulansının görevlendirilmesini bekleyemezsiniz. Her gereksiz görevlendirme bir gerekli görevlendirme için elinizi kolunuzu bağlayabilir, gönderecek ambulans bulamayabilirsinizki, bunun izahı olamaz. 112 hızır acil ambulanslarının görev tanımlarını okumanız, yada sağlık yöneticilerine sormanız, sonrasında kimseye haksızlık etmeden yazmanız isabetli olur, yazınız askıda kalmazdı. Sayın yazar esasında şunu neden sorgulamazsınız: hastasından dünyalarca para alan ancak 1-2 milyon bennzin parasına kıyamayan özeller de bu ambulanslar ticari araç olmaktan öte ne işe yararlar, acaba bu etikmidir, keske bunuda sorgulasaydınız. Sayın yazar 112 hızır aciller de çalışanları bir firmanın müşteri temsilcisiyle kıyaslamanız ne kadar tuhaf kaçmış;
1. 112 acillerde hayati tehlikeli hastanın yakını arayıp ambulans istese bile en uzun 1.5-2 dakika konuşulur, spot bilgiler alınıp konuşma bitirilir, çünkü uzayan her konuşma bir başka hastanın size ulaşamaması sonucunu doğurabilir, öyle uzun uzun arzuhal yapılmaz, benim çalıştığım dönemlerde yöneticiler arasa bile o anda bir hasta aramışsa konuşma bitirilirdi, genel kaide budur zaten...
2. yazınızda yazıya taşınmaması gereken küfürlerden bahsetmişsiniz, bilinizki 112 de çalışan her personele, annelerine kızlarına, erkeklerin eşlerine yazmakta abes görmediğiniz küfürlerin, sözlü şiddetin, tacizin bin katı yapılıyor, ve hiç bir çalışan motivasyonunu bozmadan can kurtarmaya devam ediyor, ama onlar dilek hanım gibi uzun uzun dinleme durumunda olamazlar, bu sabırsızlık değil, telefonları meşgul etmeme bilincidir,
3. gerek ülkemizdeki değerlendirme birimleri, gerekse uluslar arası kuruluşlar tarafından elit acillerden kabul edilen, son derece başarı bulunan ve Türkiyede örnek model olarak alınan 3 acilden biri olan Erzurum 112 hızır acile yazık ki büyük haksızlık etmişsiniz, sanırım temel takıntınız sizin telefonunuzun uzun arzuhale dönüşmemesi ki dediğim gibi hasta varsa arayan kim olursa olsun görüşmeyi görevli bitirir, bütün acillerde böyledir, önemli olan kimin aradığı değil, kimin hayatının kurtarılacağıdır, önemli olan kimin belinin, elinin kolunun ağırdığı değil, kimin hayati tehlikesinin olduğudur...
Sayın yazar koskoca kuruma büyük haksızlık etmişsiniz, yazık, hizmete yazık...