YORUMLAR
Toplam 34 yorum var Onay bekleyen 1 yorum var.
izmirli 12 Ağustos 2010 Perşembe  12:42

Saygideger hocam siz ne derseniz o olur. izmirden kocaman EVET selamlarimla

Yorumu oyla      7      5  
cemaat kültürü biri nereye diğerleride oraya 12 Ağustos 2010 Perşembe  11:49

Allah aşkına sorun bu hocaya anayasanın hangi maddelerinin değiştiğinden haberi varmı veya erzurumlu ne zaman uyanıp demokrasinin gereklerini yerine getirecek yani insanlar kendi hür iradeleriyle oy kullanabilecekler evet yada hayır hangi kararı verirlerse versinler ne değişti ne oldu veya bundan sonra ne olur diye insanların kendilerirnin araştırıp ona göre oy kullanmaları gerekmezmi böyle zamanlarda şeyhleri hacıları ve hocaları çıkarıp insanları yönlendirmeye çalışmak bu topluma yapılabilecek en büyük kötülüktür herhalde yıllarca iktidarlara bütün milletvekillerini vermenin sonucunu görüyorsunuz erzurum gelişmişlik bakımından 70 li yıllarda 25-30. sıralardayken bugün 80. sıralara kadar düşmüş eğitim oda bir felakat yani gelecek yok referandumda hocanın dediği olursa hepsi hallolacak herhalde vah erzurumum vah....

Yorumu oyla      7      5  
aras 12 Ağustos 2010 Perşembe  09:23

hocalar ne zamandan beri sıyaset yapıyor yoksa kırkıncı hocadamı mebusluk sözü aleyer gerçek hocaysa din ilmiyle uğraşsın akp nin ilan tahtası olmasın bu kutsal dini alet etmesin

Yorumu oyla      7      5  
KURBAN 11 Ağustos 2010 Çarşamba  23:34

YORUMCULARDAN BİRİ EVET ERZURUMUN DEĞERLERİNE UYGUN DİYE YAZMIŞTI O ZAMAN SORU 1-AHMET ALTAN VE ÇOCUKLARINI TANIRMI ERZURUMLULAR 2- ALTAN AİLESİ İLE ERZURUMUN DEYERLERİ ÖRTÜŞÜRMÜ 3-AHMET KAYA ERZURUMU TEMSİL EDEBİLİRMİ 4-AHMET KAYA,ZÜLFÜ LİVANELİ...V.S BUNLARA ERZURMLULARIN VEFA BORCU VARMIDIR 5-DEVLETİN AVRUPA ÜLKELERİNDE EKONOMİDEKİ PAYI % KAÇTIR BAZI ŞEHİRLERİN TAMAMI DEVLETİN MİDİR 6-DİNİ GURUPLARDA ÖZGÜRLÜK VE DEMOKRASİ VARMIDIR? 7-LİDER(ŞEYH) SORGULANABİLİRMİ 8- MISIRA VALİ OLMAK NE DEMEKTİR 9- ŞEYHİ,MANEVİ ÖNDERİ(LİDERİ),CEMAATLERCE ZENGİN,ÖNDE GELEN DİN ADAMI VE MİHMANDERİ TOPLUMA AKIL VERENİ ÇOK OLAN ERZURUM NEDEN GERİ KALMIŞ BİR ŞEHİRDİR 10-ERZURUM HALKI SUNULAN KALİTELİ YAŞAMI KADER OLARAK MI ALGILAMAKTADIR

Yorumu oyla      7      5  
fetullah AK 11 Ağustos 2010 Çarşamba  23:19

yavuz özkan ve evet diyen yorumcular merak,zelzele,eyvah,demokrasi,uyandık RUMUZLU yorumcuların sorularına cevap verin ne kadar kültürlü ve Bilnçli olduğunuzu anlayalım ben ve diğer yorumcularda helal size desin ve evet demek için hikmetinizden ve himmetinizden yararlansınlar eyer cevap veremezseniz BENDE DİN AFYONDUR sözüne inanmaya başlıyacağım...hadi gayri sizi göreyimm bilgilendirin bizi boş verin 12 eylülün zülmünü takiyesini 12 eylülde ben top oynuyordum çocuktum anlamam zulüm mulüm idam cezasıda kalktı problem yok SİZ SADECE YUKARDA SAYDIĞIM YORUMCULARIN SORULARINA KIVIRTMADAN CEVAP VERİN VEREMEZSENİZ ŞEYHLERİNİZ SİZİ BİZİ UYUTUYOR DEMEKTİR HA BİRDE TARİKATTE DEMOKRASİ VARMIDIR VARSA OZAMANBİR TARİKAT KÖLESİ(ZENCİSİ) DEMOKRASİ OLSUNDİYE HAYIR VERSİN NE VARBUNDA CANIM DEMOKRASİ DEĞİLMİ ŞEYH AGAY KARŞI BİR DEMOKRASİ DİRENİŞİ OLUR SİZDE DEMOKRASİ ALIŞTIRMASI YAPMIŞ OLURSUNUZ FENAMI YANİ ÇOK SEVİYORSUNUZYA DEMOKRASİYİ(HAYATINDA İLKDEFA SOLCULİBOŞLARDAN DUYMUŞUNUZDUR)

Yorumu oyla      7      5  
Yavuz Özkan 11 Ağustos 2010 Çarşamba  19:03

Klasik gerizekalı cahil tepkisi. Ahmaklarla beyhude konuşmak da bir nevi ahmaklık olduğundan seni ve kıt aklını, bozuk ağzını sana bırakıp ben gidiyorum. Hz. İsa (A.S.)'ın dediği gibi, herkes kendinde olandan verir. Benim hakkımda ne diyorsan daha fazlası sana olsun. 13 eylülde beni hatırlarsın artık...

Yorumu oyla      7      5  
MÖKKEM DADAŞ OGUZHAN 11 Ağustos 2010 Çarşamba  16:12

sütçü imamı bana sorma senin kadar cahil degilim senin gibilerini ıslah etmek için bu konularda sabaha kadar konferas veririm size amma kafanız kalın anlamazsınızki partizanlık ruhunuzu sarmış bu milletin ahı sizi tutacak

Yorumu oyla      7      5  
Hocaya bir sorun! 11 Ağustos 2010 Çarşamba  16:06

12 Eylül 1980'de kenan Evren'i destekledi mi? O tarihte Anayasaya Evet dedi mi? Kenan EVREN'den takdir belgesi aldı mı? Ogün desteklediği anayasayı değiştirmek için bugün beyanat veriyor? 1980 de mi doğru yaptı, bugün yaptığı ve söylediği mi doğru? Yoksa bir zamanlar komple destek oldukları birinin değimi ile "Dün dündür, bugün bugündür" mü diyor? Aslında gelişme var, bence bugün yaptığı doğru ve fazla beyanat vermesin birileri çıkar bu kez benim sorduğum soruları daha sesli sorar, o zaman hocaefendi ne yapar bilmem ama kesinlikle zorda kalır. Hocamın ellerinden öpüyorum.

Yorumu oyla      7      5  
OGUZHAN 11 Ağustos 2010 Çarşamba  16:05

YAVUZ yorumcu yavuzlara kurban olasın akpkk arpalıklarında beslenipbarzaniye amca diyip haburdan alkışla kardeşlerin karşılayıp benim türkçemi begenmiyorsun siz ne anlarsız tarihten bilmiyorsan ögren ben hayatımda ne çektimse kalın kafalılardan çektim ben tarsus yazıyorum at gözlüklü maraşa gidiyor şu memlekete hiç bi hayırınız olmaz savaş olsun kaçarsınız 50 yıldır sizi ben tanırım 12 eylülde asılanları o zaamn alkışlardız şimdi oy için timsah göz yaşlarınızı döküyorsunuz siz oy ve rant için her şey mübah size menfaat nerde siz ordasınız benim türklügüm adriyetikten çin seddine kadar senin o balık hafızanın haddinemi burda benim türklügümü yargılamak seni gidi din bezirganı anap gibi kaybolup gideceksiniz bıraktıgınız tahribat zor olacak sizin gibi adamla adamı dinden çıkarır şu mubarek ramazan günü beni söyletme bu millet size kul hakkını helal etmiyor ve yakanızada asılacagız sizi gidi hasan sabbahlar bir gün bu millet uyanacak yorumlarda senden başka varmı dengesiz git işine

Yorumu oyla      7      5  
Yavuz Özkan 11 Ağustos 2010 Çarşamba  14:10

Yahu, Oğuzhan, bu Türkçe'yi nerede öğrendin? Ne biçim Türksün ki, Türkçe yazmayı beceremiyorsun! Ayrıca, bu dediğin isyana ait bir kaynak göster, nedir, nasıl olmuş? Benim bildiklerim ise senin bildiklerinin tam tersi! Maraş'ta ilk kurşunu sıkan kim, biliyor musun? Daha binlerce örneği ben sana sayarım. Ayrıca arpanın tadını iyi biliyorsun herhalde başkalarını da kendin gibi arpalanıyor zannediyorsun. Bu hükümet dolayısı ile menfaat olarak tek gram boğazımdan girmemiştir, girmesin de, istemem. Bu meseleyi buraya bağlaman senin aklındakini bize gösteriyor. 13 eylül sabahı yiyeceğiniz tokat asıl devekuşunun sen ve senin gibi düşünenler olduğunu bir kere daha yüzünüze çarpacak. Vatanı satan ve ülkeyi bu hale düşüren ve vatansever görünen çapulcular için yolu sonu görünecek. Millet aleyhine yaptığınız tüm tuzaklar tek tek size dönecek, "balyoz"unuz tepenize düşecek. Şehitlerin ahı kimden çıkıyormuş görülecek, heroncular sizi!

Yorumu oyla      7      5  
ekrem 11 Ağustos 2010 Çarşamba  11:14

uyan memleket uyan.

Yorumu oyla      7      5  
OGUZHAN 11 Ağustos 2010 Çarşamba  09:22

YAVUZ ÖZKAN VE EVET rumuzlu yorumcu yorumunuzu okudum aklıma kurtuluş savaşı sırasında tarsusta olan medrese geldi medresede okuyanlar cepheye gitmezmişler askere gitmemek için çevredeki ne kadar çar çakal varsa hep medreseye kayıt yapmış tabi savaş her cephede devam ediyor askere ihtiyaç var gider devletin yetkilileri medreseden askere alınacaksınız hazır olun der ve medrese ayaklanır biz savaşa gitmeyiz diye üç gün üç geceye asker ayaklanmayı zor bastırır işte bu YAVUZlara kurban olası yavuz ve evet rumuzlu o medrese mezunu gini burada borazanlık yapmış deve kuşu gibi kafasını kuma gömüp at gözlügü ile dünya türkiye konularını takip ederse sonuç bu olur parti arpalıklarında beslenenlerden bu beklenir asli görevlerini yapıyorlar tüm şehitlerin ahı bunlardan çıkacak bu milletin ahıda tutacak

Yorumu oyla      7      5  
Yavuz Özkan 11 Ağustos 2010 Çarşamba  09:08

çakır rumuzlu zat, ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz. Möökkem heriftiniz de neye koalisyonda sesiniz çıkmadı? Sizin "erkek"liğinizi ve Ecevit'in yanında ağzı bağlı kuzular gibi oturup önünüze her gelene he demenizi tüm Türk milleti gördü. Gerçi o sırada ülkeyi soymakla meşguldunuz, belediyelere gönderilen katrilyonların nasıl iç edildiğini, git, bahçeli'nin memleketi Osmaniye'de bir sor istersen. Seçimlerde yediğiniz o kadar tokata rağmen aklınız başınıza gelmedi mi? Görülüyor ve Türkçe'yi bile doğru dürüst yazamamandan anlaşılıyor ki, sizler daha çok debelenecek ve gıdım yol katedemeyeceksiniz. Hocaları aşağılayan diğer zevata da sesleniyorum, Kurtuluş Savaşı yılları fotograflarında Atatürk'ün yanında duran ve ilk Meclis'e ait resimlerde görülen onca sarıklı ve cübbeli kişi, uzaylı mı? Bu ülkenin temelini atanların çoğu "hoca" değil mi? Ah, şu cahillerle uğraşmak! Gerçi cahil de değil, echel bunlar! EVET, EVET, EVET, EVET, EVET, EVET.............................................

Yorumu oyla      7      5  
cakır 11 Ağustos 2010 Çarşamba  01:32

yavuz ozkan rumuzlu seni terbiyeye davet ediyorum demeki eline düştügün kişi pek hırpalamamış yoksa yüzde9.9.9 sapına kadar mööökkem herifizdir senin sucladıgın parti 3kualisonun bir parcası ve İDAMA KALKMASIN OYU VEREN tek parti şimdi ülkeyi 30 küsür etnik guruba bölen akp milletvekilleri degişik partilerde iken asilmasin diya oyveren zavatlardı

Yorumu oyla      7      5  
Musa Köyceğiz 11 Ağustos 2010 Çarşamba  01:11

Memleket şişirilen köy hocalarına kaldı

Yorumu oyla      7      5  
vesayet 10 Ağustos 2010 Salı  21:50

cemaatler hayatın gerçeği,siyasallaşmanın örneği bu olay ben düşünmeyeyim hoca efendi benim yerime düşünür işareti verir onun dediğini yaparım. buda sivil vesayet

Yorumu oyla      7      5  
Yavuz Özkan 10 Ağustos 2010 Salı  20:43

Ağzına sağlık hocam. Allah senden razı olsun. Milletin içine sıkıştırıldığı kabuğu kırmaya başladığı bu günlerde, at gözlüklü ve dar kafalıların muhalefetine rağmen, aydınlatıcı ve yönlendirici fikirlerinize aynen katılıyorum. Bu ülke din üzerinden kuruldu. Ülkeyi müslümanlar kurdu, hristiyanlar ve yahudiler değil. İslam cumhuriyeti lafzı 1938'de kaldırılmadı mı? Okuyun da uyumayın biraz. Başkalarının basmakalıp sözleri ile konuşmayın. Apo kendilerine teslim edildiği halde asamayan korkak kuzular, şimdi çıkmış erkeklik taslıyor. MHP ve CHP, BDP ile aynı oyu vermiyor mu? Demek ki aynı kafadalar. Uyuma millet, sonuna kadar EVETTTT...

Yorumu oyla      7      5  
EVET 10 Ağustos 2010 Salı  20:04

Vicdanı olan Evet der. bu bizim geleceğimiz için önemli bir adım. 12 Eylülde yapılanları hiç birimiz unutmadık yapanlar hesap verecekler. sadece bu deil diğer bütün maddeler halkın refahı için düzenlemiştir. Bunu siyasi hale getirmeyin ve geleceğimizi tehdit etmeyin. hangi dönemde anayasa halka gelmiş. gözünüzü açın artık. Aklını kullanan Evet der.

Yorumu oyla      7      5  
metin 10 Ağustos 2010 Salı  17:58

anlamıyorum nıye bu referandum için hocalarda sıyasete gırdıler neden bır partıyı savunuyorlar bırakın ınsanlar ne derslere desınler sızler bıraz ınsanların manevı bosluğunu doldurmya çaba gosterın ... aslında bu hocalar erzurumda beldeıye seçınıdede aynı sıyası hareketı destekldıler erzurumun halıne bakarmısınz. demekkı hocaların dedığı yoldan gıtmek lazım ...

Yorumu oyla      7      5  
uyandık 10 Ağustos 2010 Salı  17:24

erzurmlu yorumcu eğer dediğin o insanların duaları hakkın dergahındaki gözyaşları sayesinde düya ayakda kalıyor doğru olsaydı islam coğrafyası kan gölü olmazdı dünyanı en geri kalmış mutsuz toplumu bu coğrafyadır.yüzü gülen bir islam toplumu göre biliyormusun şeyhlerin gücü ve göz yaşları kurtaramamıştır müslümanları erzurumda en geri kalmış şehridir ülkenin ama bunun yanında cemaat önderi çokdur manevi önder yönünden zengindir erzurum ve en fakir şehirdir bu ne yaman çelişkidir. senin söylediğinden yola çıkarsak beklenen bu fakir kader olmamalıydı.her şeyi sorgulamanın zamanı gelmiştir ve olan fakir inançlı halka olmaktadır önderlerin şeffaf olmayan(kapalı kapılar arkasındaki pazarlıklar) yönlendirme kararları şehri fakirleştirmiştir saygı değer önderlerimiz demek ki doğru karar almayı becerememiştir ve hala bizlere şekil ve yön vermektedirler bütün başarısızlıklara rağmen topluma akıl verme lüksüne sahipler erzurumun kaderi fakirlik olmamalı

Yorumu oyla      7      5  
MERT KONUŞAN 10 Ağustos 2010 Salı  16:42

erzurumlu YORUMCU bu halk sizleri çok iyi tanıyor bu halkın himmet paralarıyla geliştiz kul hakkı hepinizin üzerinde var burada saygı duydukları cemaat önderlerinden siyaset yapmasınlar diye sitem ediyor balık hafızanla akıl veriyorsun belkide benim hizmetim senden çoktur 14 yorumda bak tek sensin sen biliyorsundan bu millet bilmiyor cemaatte her partiden insanlar var eger çıkıp akp anayasasını desdekliyip arka bahçesi olup partizanca tavır takınırsan bu yazılar karşına çıkar rabbime şükürki millet uyanıyor TÜRK İSLAM ALEMİNİN RAMAZANI HAYIRLI OLSUN

Yorumu oyla      7      5  
ERZURUMLU 10 Ağustos 2010 Salı  16:15

evet yada hayır diyen herkesin görüşüne saygı duymalıyız ehl-i sünnet aiimlerini birşeyle itham etmek bilgi işidir siz bu satırları yazabiliyorsanız o insanların duaları hakkın dergahındaki gözyaşları sayesindedir gerek sayın fetullah gülen hocama gerekse sayın mehmet kırkıncı hocama laf söylemeden evvel bir müslümanın ehl-i sünnet alimlerine dil uzatmasının sakıncalarını hatırlatırım kimse kimseyi sevmek zorunda değildir hocaefendiler evet demekle rahmetli bediüzzamanın,necip fazılın,osman yüksel serdengeçtinin ve bil cümle müslümanların çektikleri zahmet ve çileleri bilmeyenleri uyarmakta ve vesayete sahip çıkanların zulmünün devam etmemesini istemektedirler.hiç şüpheniz olmasınki onlar bu vatanı ve bayrağı sevme hususunda 70 yıldır her paltformda askeri ihtilallerde dahil hakkı ve hakkaniyeti savunma hususunda bir adım bile geri atmamışlar doğruları söylemekten çekinmemişlerdir haklarında konuştuğunuz insanları önce iyice bir tanıyın sonra fikir beyan edin Ramazanımız mübarek olsu

Yorumu oyla      7      5  
10 Ağustos 2010 Salı  16:04

12 Eylül darbesinden sonra darbeden yana tavır almışmıdır. Nurcular içinde bölünmeye yol açan kırkıncı hoca darbeden sonra mı ayrılmıştır?12 Eylül'den sonra Demokrasiden değil, darbecilerden yana tavır alarak Nurcular arasında ayrışmaya sebep olan Mehmet Kırkıncı’nın kendisidir yaygın olan görüş doğrumudur

Yorumu oyla      7      5  
demokrasi 10 Ağustos 2010 Salı  15:49

hoca efendi demokrasinin ne olduğunu ne anlama geldiğini biliyormu acaba?kaç kitap okumuş hangi felsefe akımlarını analiz etmiştir? yorumculardan biri Eşari ekolu maturidi ekolu diyor hoca efendinin dünya felsefesi nedir acaba milletden kastı türk milletimidir TÜRKİYE vatandaşlığımı?

Yorumu oyla      7      5  
DURSUN KAYA 10 Ağustos 2010 Salı  15:42

Sayın hacam sizlere sağlık sihat ve afiyetler diler.yaşantınız boyunca islama şair olmuş bırı olarak sizlerin bu tür kelimelere muhatap olmanıza gönlümüz razi değil nedir bu kelimeler HAYIR-EVET ALLAH bu miletin hakkında ne hayırlısı ne ise onu versin sağlık ve esenlıkler dilerim.

Yorumu oyla      7      5  
salih gül 10 Ağustos 2010 Salı  15:23

merak mail adresini yazarsan seni bilgilenditrebilirim

Yorumu oyla      7      5  
salih gül 10 Ağustos 2010 Salı  15:18

kim bu adam?kimin manevi önderi.müslümanım türküm erzurumluyum dinimi anamdan babamdan milletimden öğrendim.hani siyaset şeytan işi uğraşanlarda şeytandı.hoca hoca ömrünün son deminde ülkene hayır lı bir iş yap elinizi eteğinizi çekin milletin üzerinden.kiliselerin yaptığı gibi sizde millete baskı yapmayın.iki madde açılımı ve yıkımı getirecek.

Yorumu oyla      7      5  
eyvah 10 Ağustos 2010 Salı  15:17

Hoca Efendi. İslamda tefrika varmı?. İslam şekil dinimi? İslamda Ruhban sınıfı varmı? Siz bize şefaat edebilecemisiniz? Müslümanlar herhangi bir cemaatin arkasına sığınmalımı. Bu cenmaaetler neden Hz. Peygamberden dört yüz yıl sonra ihdas edildiler? Bu ülkede Domuz Etini meşrulaştıran kimler? Zina yasasını çıkaranlar kimler? Dinler arası Diyaloğ adı ile, Meşruluğunu kaybetmiş dinleri meşrulaştıran kimler? Her hafta Cuma Hutbesinde "Allah indinde tek din islamdır" ayeti kerimesini yok sayaabilirmisiniz? Allahın Lut kavmini neden helak ettiğini bildiğiniz halde " eşcinseller "festivalini düzenleyip millete kabul ettirenler kimler? Siz Allah için ne yaptınız, sıfatınız için ne yaptınız? Eyvah, Hoca dediklerimiz hoca olarak inandıklarımız! Eyvah. Lavrenste 20 yıl imamalık yapmıştı İslam aleminde. Eyvah, Eyvah... Sizin işiniz politikamı,politikacıları uyarmakmı? Eyvah... Davacıyım hepinizden mahşerde bilesiniz.

Yorumu oyla      7      5  
Gürhan Özorhan 10 Ağustos 2010 Salı  14:49

Hayır diyecek olanları,CHP,BDP ye yardımcı olanlar diye suçlayanlar ayni sofradan yemek yiyenler sizler değilmisiniz.ABD AB ve Vatikan ne diyorsa onu yapmıyormusunuz. "Sevgi tercih,saygı mecburiyettir." siz böyle yönlerdirmekle saygıyıda kaybediyorsunuz muhterem. !! Kırk haramilere karışmak değilmidir bu yaptığınız.KIRKINCI HOCA.!!!

Yorumu oyla      7      5  
selam 10 Ağustos 2010 Salı  13:58

hocam açılımla ilgili bölgede sözüne güvenilir adamların bilgilerine baş vurulmalı diyor hocam bizde size çok güvendik siz partizan gibi siyaset yapıyorsunuz yön veriyorsunuz taraf tutuyorsunuz akp nin arka bahçesi gibi aktif faal çalışıyorsunuz nasıl güvenelim güney doguda sizin gibi ileri gelenler pkk olayına niçin müasade ediyorlar niçin sizin cemaate pkk hiç bir şey demiyor binde bir istisna hariç yapmayın hocam bu beyanata ben çok üzüldüm alim adam tarafsız olur hiç kimsenin kalbini kırmaz orta yolu bulup birleştirici olur bu cemaat benim için bu saatten sonra bitmiştir size kolay gelsin

Yorumu oyla      7      5  
merak 10 Ağustos 2010 Salı  13:25

eşari ekolü öğretilerinin maturidi ekolünün arasında yaygınlaşması/popülerleşmesi nasıl açıklanabilir.Said Nursî(Bediüzzaman Said Nursî hazretleri) hangi ekoldendir? Kırkıncı Hocaefendi de hangi ekoldendir? eşari ekolü ile maturidi ekolü arasında arasında ki farklılıkların Bunu tespit etmek için sosyolojik tespitlerde bulunmak gerekirmi Gerçekten bunun sosyokültürel ve sosyopolitik temelleri varsa farkındalığımız ne düzeydedir?dünya görüşü hayatı algılayışı farklı iki ekol arasında eşarinin maturidi içinde teorik olarak yayılması amelde ne kadar etkisi olmuştur.eşari ekolünden etkilenen şafii uygulamalarının hanifi uygulamalrına etkisi ile değişiklikler olmuş mudur?itikat algısı ile oluşan ameli bilgiler bu iki ekol şimdiki uygulamarla (nur cemaati yaşam söylem...vs.)düşüncede ve yaşamda nasıl bir birey profili ortaya çıkarmaktadır? bilenler açıklarsa çok sevinir ve dua ederim Allah hepnizden razı olsun

Yorumu oyla      7      5  
ZELZELE 10 Ağustos 2010 Salı  13:14

Samimi Müslümanlara soruyorum.Bu hükümt İSLAM adına ne yaptıda Kırkıncı Hoca evet diyor.Şehide kelle demedimi?Kilise açtırmadımı?Vatanı bölünme noktasına getirmedimi.Sonuna kadar HAYIR

Yorumu oyla      7      5  
nevzatozeken 10 Ağustos 2010 Salı  13:04

ben 12 eylulde acılımın onunu acacak ık kanundan dolayı hayır dıycem vıcdansızmı olcam sızı allahımın o buyuk kapısını havele edıyom

Yorumu oyla      7      5  
ne zaman uyanacağız 10 Ağustos 2010 Salı  10:35

hükümet artık tarikatcilerin arka bahçesi hocalar ne diyorsa o oluyor nasılki erzincan savcısını ismailağa cemaaeti susturmak istediyse neyse bu cumhuriyet kolay kurulmadı allah peygamber diyen halkın gözünde müslüman ama önemli olan kalp ve ruh temizliği uyuma müslüman

Yorumu oyla      7      5