YORUMLAR
Toplam 20 yorum var Onay bekleyen yorum yok.
bir vatandaş 28 Aralık 2009 Pazartesi  10:42

Devlet çay,süt,şeker üretmesin diyenler devletin bale,tiyatro,opera oynatmasına niye karşı çımıyorlar.Devlet Tiyatroları,Devlet Opera ve Bale Genel Müdürlüğü niçin özlleştirilmiyor, devlet karı oynatır mı.Cumhurbaşkanlığı SENFONİ orkestrası ne için var,niçin sayın C.bakanı bu orkestrayı lağvetmiyıor veya özelleştirimesini talep etmiyor,buralara her yıl bütçeden trilyonlar harcanıyor.

Yorumu oyla      7      5  
MöKKeM DaDaŞ 27 Aralık 2009 Pazar  20:27

Abu çifte minareli kardeşe iki çift lafım var çimento fabrikalarıda zarar edirdi. Ne oldu abu bizim mahalleli Lütfü Yücelik ağabey el attı şimdi Türkiyenin sayılı kuruluşları arasına girdi. Basından duyiram adam şimdide yurtdışında farbika peşinde gezirmiş. versinler abu şekeride lütfü yücelik ağabeye yada onun gibi azimli bir yönetime bırak türkiyeyi papua yeni gineye bile şeker yollamazsa ben bişe bilmirem

Yorumu oyla      7      5  
kayıp dadaş 24 Aralık 2009 Perşembe  11:05

cevat kamalı kardeşime cevat bey kardeşim, adamların bile üzerimizden attık, biz o gömleği çıkartık dedikleri milli görüşü hala ne diye bunlara etiket ediyorsun anlamadım. onlar bunu kabul etmiyor da sana ne oluyor onu anlamadım. bak şimdi kardeşim. kar ne renktir, beyazdır. kartopu yaparsın sonra onu kar üzerinde yuvarlamaya başlarsın. kartopu büyüdükçe o beyazlık içerisine birde bakarsın ki çöp girmiş taş girmiş, toz girmiş, girmişte girmiş. bu dediğim şey bugün en adam gibi dediğin cemaatlerdede tarikatlerdede var. bunu inkar edemezsin. vücut bile zararlı toksinleri gan geliyor dışarı atıyor. şimdi bu gömlek değiştirenler varya, onlarda kartopunun içine karışanlardanmış demekki. milli görüşe pkk dan daha tehlikelidir diye bir iftira ettinki ona da sözüm yok cevat kamalı kardeşim. çünkü bu durumda sana Allahtan başka kimse yardımcı olamaz.

Yorumu oyla      7      5  
cevat kamalı 24 Aralık 2009 Perşembe  03:17

bu iktidardakilyer milli görüşün en esaslı ekibi değilmi? İşinize gelmedi değil mi? Bak kardeşim bunlar gitsin öbürleri gelsin hiç farkı yok. ortak noktanız Türk düşmanlığı ve Ab, ABD yanaşmacılığı. Olay budur gerisi hikaye. Arkadaşa katılıyorum PKK bile sizden az tehlikeli. çünkü onları millet açıkça görüyor ve ne imansız olduklarını biliyor. sizin haliniz ise gizlediğiniz için bilinmiyor. ve din iman dediğiniz için saf Türk milletide bu zokayı yutuyor. side istediğiniz gibi ihanet hıyanet melanet her ne pislik varsa onunla dolapqtırki çeviriyorsunuz. lanet b.u düşünce sahiplerine.

Yorumu oyla      7      5  
kayıp dadaş 24 Aralık 2009 Perşembe  02:12

çık ortaya minareli kardeşim benim. çıkta gör bak senmi haklısın, milletmi haklı Alalhım sana şükürler olsun. aklı başında, araştıran soruşturan ne babayiğitler var. çok şükür çok şükür

Yorumu oyla      7      5  
çifte minareliye 3 24 Aralık 2009 Perşembe  01:59

Özelleştirmeyeceksin özerkleştireceksin.bakanlar kurulu pancarın birim fiyatını belirler satış fiyatını belirler kotayı belirler sonrada aa zarar etmişsiniz derler.miletvekilleri bakanlar kendi adamını korur her türlü torpili yapar sonra suçu şirket idarecilerine atar.Ayrıca şeker şirketinin genel müdürü açıklama yapıyor şirket satılmalı diye.genel müdür kim Abdulkadir Aksunun kardeşi.yani AKP taraftarı.tabiki kendi çıkarı için o açıklamayı yapacak.

Yorumu oyla      7      5  
çifte minareliye 2 24 Aralık 2009 Perşembe  01:53

6 şeker fabrikası satıldı akcan diye bir şirkete.kim bu şirket başbakanın adamı.6 şeker fabrikasına ortak olan şirketlerden birinin adı cengiz holding.araştırın bakalım bu adanlar kim ve hangi sektörlerde iş yapıyorlar.sadece şunu söyleyeyim 2002 den sonra özelleştirme bahanesiyle peşkeş çekilen maden işletmelerimizi çalıştırıyorlar.

Yorumu oyla      7      5  
kayıp dadaş 24 Aralık 2009 Perşembe  01:50

gelelim sana akıncı bey kardeşim. ben milli görüşçü değilim onu öncelikle söyleyim. fakat yazdıkların Allah biliyor iftiradan ibaret. bu millet kazancı, parayı pulu milli görüşle gördü. muhtemelen emekli bir bir muhterem pederin vardır senin. sor bakalım ona, deki baba, en huzurlu dönemi ne zaman geçirdin diye. kalıbımı basarım milli görüş zamanında diyecektir. eğer babanada inanmayacaksan, ben daha napiyim canım kardeşim. seni çifte minareli kardeşime, çifte minareli kardeşime de sana havale ediyorum. allah iyi etsin

Yorumu oyla      7      5  
çifte minareliye 1 24 Aralık 2009 Perşembe  01:49

Arkadaşım kimden duymuşsan şeker şirketinin zarar ettiğini yanlış duymuşsun.Merak etme kimsenin cebinden zararı karşılamak için para çıkmıyor.Aksine devlete para kazandırıyor.25 fabrika genel toplamda hiçbirzaman zarar etmemiştir.Özelleştiğini farzedelim çalışanlar asgari ücret alacak alan vatandaş parasına para katacak.Kazançlı olan kim oluyor milletmi alan şahısmı.

Yorumu oyla      7      5  
kayıp dadaş 24 Aralık 2009 Perşembe  01:47

bak minareli kardeşim benim, demişsin ki, "bu fabrikalarda yatanlar da ayda 3-3.5 tl maaş,yılda bilmem kaç ikramiye.Üstelik zarar ediyorlar. bu saltanatın parasını bu millet niçin ödesin?" ben zarar etmelerinin sebebi kotadır diyorum, kotayıda babam değil elin gavuru koydurtuyor diyorum, sen yine bildiğini okuyorsun. yüzbinlerce üniversite mezununun şeker fabrikası yüzünden işsiz kaldığını düşünüyorsan sana helal olsun daha ne diyim. sen kaldırt şu kotayı, kes şu elin nişasta şekerinin önünü, tam kapasite çalıştır bakalım fabrikaları, o üniversiteliler de iş bulur, senin gibi daha nice çifte minareler de iş bulur canım kardeşim benim. hem yangını çıkarıorsunuz, hem itfaiyeci oluyorsunuz. açtırma bayramlık ağzımı benim

Yorumu oyla      7      5  
gençerdem 23 Aralık 2009 Çarşamba  22:17

fatih beye sesleniyorum zannedersem siz ya bu ülkede yaşamıyorsunuz yada gerçekten nankörsünüz hiç bir şey bilmeden araştırmadan işkembeden atıyorsunuz geçmişi incelerseniz bu ülke MİLLİ GÖRÜŞ Döneminde refaha huzura kavuşmuştur ve o dönemde vatanın hiç bir parçası satılmamıştır. MİLLİ GÖRÜŞ isminden de bellidir MİLLİDİR ve vatanın birlik ve beraberliği için çalışmış bir görüştür ve o dömende vatanın bütünlüğü için çalışmıştır ben size araştırıp ona göre konuşmanızı tavsiye ederim

Yorumu oyla      7      5  
fatih AKINCI 23 Aralık 2009 Çarşamba  17:12

Milli görüş ne yapmış memlekete bölücülkten başka. PKK'lılar bile milli görüşçülerden daha az tehlikelidir. hiç değilse adamların ne olduğu belli. Milli görüşçülerin ne olduğunu ise iktidara geldiklerinde gördük. Vayki vay, milletin anası ağladı. satılmadık milli malı kalmadı. Allah hakettiğinizi versin. Amin.

Yorumu oyla      7      5  
ahmet kerim akdağ 23 Aralık 2009 Çarşamba  17:10

Bu kürt sorunu dediğiniz şeyin altında din istismarcısı erbakan zihniyeti vardır. Onlar yüzünden millet ayrıştı. Allah'ta erbakana yaşarken belayı verdi. Milli görüşçülerin kim olduğunu millet gördü. En büyük hristiyan yanaşmacısı imansız takım.

Yorumu oyla      7      5  
çifte minareli 23 Aralık 2009 Çarşamba  16:55

kayıp dadaş efendi,ben liboş değilim olmadım kimseyi kandırmıyorum.Bu kelimeyi sana iade ediyorum.Sen hamaset yapıyorsun, ben gerçekle ri yazıyorum.Yukarıda da söyledim gelişmiş aklı başında ülkeler şeker,çay,içki,sigara vs üretmiyor,bu işleri özel sektörleri yapı yor.Senin kafan bununları almıyorsa ne yapalım? Bugün 100 binlerce üniversite mezununun işi yok, olanlarda asgari ücretle çalışıyor,bu fabrikalarda yatanlar da ayda 3-3.5 tl maaş,yılda bilmem kaç ikramiye.Üstelik zarar ediyorlar bu saltanatın parasını bu millet niçin ödesin? Benim işim var.Anlamadan konuşma.Söyledikle rin hep duygusal ve hissi.Tutarlı bir tarafı da yok. O özelleşen 8 fabrika elin gavurunda da değil,bu 25 fabrikadan daha çok iş yapıyorlar ve üretiyorlar. Ne yani bunlara iş bulunacak diye bunlar yatsın,zarar etsinler, bu millet de bunların zararını çeksin.Böyle bir uygulama hiç bir devlette yok. Söylediklerin mantıklı olsun.Bu ülke yıllarca az bir mutlu azınlığa verildi, cezasını halk hâlâ çekiyor

Yorumu oyla      7      5  
pff 23 Aralık 2009 Çarşamba  16:16

bende kayıp dadaşa katılıyorum.bunun gibi milli görüşün yaptıgı kaç fabrikayı sattılar hepsi kapatıldı bu kürt sorunu cıktı ekonomi bozuluncada. bişeleri oku öle yaz takım tutar gibi savunuonuz.

Yorumu oyla      7      5  
kayıp dadaş 23 Aralık 2009 Çarşamba  15:38

o zaman elimizde ne var ne yok satalım. oldu olacak çifte minareli medreseyi de satalım. eksik kapasite diyorsunda çifte minareli efendi, getirip fabrikalara kotayı babammı uyguluyor. biz üretmeyelim elin gavurun nişasta şekerini yiyelim, sonra fabrikalar yatıyormuş. fabrikanın yattığı falan yok. sadece erzurum şeker fabrikasının kazancıyla senin gibi kaç tane çifte minareye iş bulunur biliyormusun sen. tamam özelleştirilsin, ona karşı değilim, ama niyet başka çifte minare, kafa başka. sen buralar özelleştirikten sonra çalışacaklar mı sanıyorsun. kapanacaklar, kapatılacaklar. niye, elin gavuruna söz vermişiz diye. öyle liboş diliyle konuşmak yerine git minarelerine bi cila attırda, mantıklı düşün

Yorumu oyla      7      5  
DADAŞ25 23 Aralık 2009 Çarşamba  15:11

Hükümet 5 fabrikayı birden özelleştiriyor.Bu fabrikaların üçünün kapısına kilit vuruluyor ve bölge kotalarıda geriye kalan fabrikalara veriliyor dolayısıyla üretim artıyor .Öyleyse hükümet IMF yi dinlemeyip kotayı kaldırırsa diğer fabrikalarda eksik kapasite ile çalışmak zorunda kalmazlar.Birde fabrikalar özelleştirilirken teker teker özelleştirilse belki bölge halkı alıp fabrikaları açık tutma imkanı olabilir.

Yorumu oyla      7      5  
DADAŞ25 23 Aralık 2009 Çarşamba  14:40

Çifte minareli kardeşe katılıyorum.Fakat devlet bu fabrikaları kar edecek şekilde çalıştıramazmı.Aynı fabrika özelleştiğinde kara geçiyorsa demekki yönetim ve organizasyon zaafı var.Ha birde unutmadan söyleyeyim At sahibine göre kişner...

Yorumu oyla      7      5  
çifte minareli-2 23 Aralık 2009 Çarşamba  13:15

başladı. O 8 fabrika özelleşmeden 200 bin ton şeker üretirken, özelleştikten sonra 850 bin ton üretti.Son kampanya döneminde o 8 fabrika 835 bin ton, devletin elindeki 25 fabrika ise, 1.161 bin ton şeker üretti.Demek ki o 25 fabrika özel sektörde olsa,yılda 2505 bin ton, belki daha fazla, yani şu anda devle tin ürettiğinden 1344 bin ton belki daha fazla üretecek,Kümbet efendi hesap ortada. O şeker fabrikaları şeker üretmiyor, tam bir saltanat sürüyorlar.Yılda 3 ay çalışıp 9 ay yatıyorlar,zararı da vatandaş cebinden ödüyor Yani bu sizin vicdanına sığıyor mu? Efendi, efendi, bugünkü dünya düzeninde devlet artık ; şeker,çay,sigara,içki,süt,yem,çimento,demir alüminyum,kömür vs.vs daha sayayım mı, üretmi yor? Bunları özel sektör yapıyor ve hem de çok başarılı.Siz halen o kafadasınız ve biri lerinin saltanatının devamından yanasınız.Bi raz insaf edin de bu tabloya bakarak bu mille tin parasını,yatanlara peşkeş çektirmeyin.Bi raz akılı olun,uyumayın.O zihniyeti bırakın. Yeter

Yorumu oyla      7      5  
çifte minareli-1 23 Aralık 2009 Çarşamba  12:48

Kümbet Efendi,siz acaba ne zaman başınızı o kumdan çıkarıp da şööööööyle etrafınıza bir bakacaksınız. Bu gelişen, değişen dünya düze ninde, siz halen daha, o eski kafayla mı gidi yorsunuz? Efendi,efendi sizin o saydığınız ülkelerde, devlet şeker üretmiyor.ABD'de şe kerin tamamını pancar üreticileri kooperatif leri üretiyor.Devlet sadece denetliyor, koor dine ediyor. Onlarda şeker fabrikaları kesin likle zarar etmiyor.AB'de şekerin % 60'ışını yine kooperatifler üretiyor.Bizde 25 şeker fabrikasının (Genel müdür açıklıyor) 13 tane si zarar ediyor,işçi ücretleri pahalı olduğu için pazar bulamıyorlar.Kalan on ikisi de ro lantide çalışıyor.2006'da şeker fabrikaları 60.8 milyon TL zarar etti. Türkiye'deki şeke rin % 40'ını özel sektör(sadece 8 fabrika) karşılıyor.Geriye kalanını da 25 fabrika. Fiatları da özel sektöre göre pahalı.Bakınız o 8 fabrika günde 15.5 ton, yılda 2.5 milyon ton şeker işlerken, özelleşince günde 50.bin ton, yılda 7.5 milyon ton pancar işlemeye

Yorumu oyla      7      5