YORUMLAR
Toplam 19 yorum var Onay bekleyen yorum yok.
4 Temmuz 2009 Cumartesi  12:57

MLHTYORUMCU kardeşim ben sizin gibi gençlerden gurur duyarım ben 20yıl güney doguda mücadele ettim arkadaşlarım yanımda şehit veya gazi oldu hayatımı vatan için adadım çok pusuya düştüm ama cenabi alllah şehitlik nasip etmedi ben yorum yaparken erzurum milliyetçi gençligi aklıma geldi eskiden çok duyarlı idiler kitap okurdular fikir sahibi idiler büyük insanlar fikirlerle küçüklerde kişilerle ugraşır okuyan fikirli gençligi arıyorum eskiden erzurumda jiletçi baliçi çocuklar gençler yok denecek kadar azdı şimdi çogarmıştemennimiz iyi bir genç neslin yetişmesi öz eleştirilerimiz onun içindir konuşmak yazışmakta güzel bişey farklı fikirler elbetde olacak selamsaygılar yorgun savaşçı

Yorumu oyla      7      5  
mlht 4 Temmuz 2009 Cumartesi  10:55

bakın beno dediğiniz tipleri çok iyi biliyorum öyle çıkıp dolaşmama gerek yok dediğiniz gibi çünkü benim arkadaşlarım arasındada var okulda dersanede çok görüyorum.şehitlik dil din bence gerçekten bu ufacık olayla sınırlanamaz bu olay üzerine tartışılamaz.ben geçen sene abimi kaybettim hakkaride.bunu kimse anlayamaz.çok şükür müslanım.bize gençliğinizi yapın diyorsunuz.inanın gayet iyi yapıyorum.ne babamlar gibi siyasete karışıp ülkemi bölüyorum ne de kimseye özeniyorum.şehitliği çok iyi bilirim onun acısını kimsenin anlatmasına gerek yok.ancak tenkit eden kelimelerle bir bebeği bile razı edemezsiniz hiçbirşeye.bu konuya daha fazla cevap vermek istemiyorum.çünkü gerçekten bazı yaştlarım sırf özenti.benliklerini yoksayıyorlar.hem de büyüklerimiz artık sadece küçümseyen sözlerle bir şeyler öğretmeye çalışıyorlar.bence her iki kuşakta türlük için ne yaptılar bir düşünsünler.iddia varım her iki kuşaktanda istiklal marşını bilen çok az kişi çıkar.neyse herkese saygılar sizlere kolay gelsin.

Yorumu oyla      7      5  
mökkemdadaş 4 Temmuz 2009 Cumartesi  09:52

genel kasdetmedim sokakta gezen hippi tipli diye ayrıntı yapıyorum siz mökkem dadaş inansazda inanmasazda malesef bunlar gerçek çokmu merak ediyorsun sabah kalk merkez çarşıda 2saat tur at bunların neresi türk genci babasına benziyenler nadir sizin yaşınızda gençler bu batan için bir haftada 90bin dondu şehit oldu 18-20 yaşlarında siz burada yok türklügü katma yok müslümanlıgı katma biz büyük bir milletiz beyler dünya tarih sahnesinde çag açıp çag kapattık dini dili olmayanda millet olamaz avrupa ve fakirlik edebiyatı okudugunuz nasıl belli yazınızda maykıll çocuklara tecavüzden milyonlarca dolar para ödedi ve ifraz etti avukatı sizin kadar savunsaydı belki ceza almazdı türk genci isez layık olan gençliginizi yapın yoksa laf olsun torba dolsun diye yazı yazmayın dünya türkiye gerçeklerini görün selam saygılar yorgun savaşçı

Yorumu oyla      7      5  
mlht 3 Temmuz 2009 Cuma  20:32

ne o dediğiniz tiplerdenim ne de televizyon seyretmeyi severim.ben de okul gazetesinde köşe yazıları yazıyorum ve bu istek bende tevhit beyinde içnde bulunduğu yazarlar sayesinde oluştu çok teşekkürler.ancak mökkem dadaş size katımıyorum ben 18 yaşındayım.her genci bu bahsettiğiniz tipler arasına katmayın.bazı arkadaşlarımız öyle bu konuda katılıyorum size ancak isimsiz arkadaşımında anlatmak istedikleri bahsettikleri çok doğru."80lerin gençliğive şimdiki gençlik" bence ikisindede var özenti insanlar olmayada devam edecektir bu bir tek Türkiye de değil her yerde geçerli.burda bence bir tartışma ortamı değil daha çok kim kimin canını daha çok acıtarak düşüncelerini kabul ettirebilir gibi bir sohbet olmuş.bu gençlik eğer böyleyse bunu 80lerin genci şimdinin anne babalarına borçluyuz.bn de rica ediyorum yazdığınız yazılarda genelleme yapmayın.burda yazılanları okuyunca gerçekten rahatsız oldum.herkese saygılarımı sunuyorum.tevhit beyede başarılar diliyorm bu tartışmaya siz dur demelisinz.

Yorumu oyla      7      5  
mökkem dadaş 3 Temmuz 2009 Cuma  18:36

aptal kutusu televizyonun televolelerini seyrede seyrede avrupa kültürü modası diye sokakta gezen hippi saçlı cücüklü bedevi saçlı ne oldugu bellisiz askerlik zamanı geldimi kaçacak delik arayan bir gençlik keşçe avrupanın bilimsel teknigini alsaydı yıllarını gençlerin egitimine vermiş GÜRHAN Hocam size katılıyorum sizden daha ögrenecek çok şeyler var iyi varsın kutluyor saygılar sunuyorum ey TÜRK Gençligi titre ve kendi özüne dön yorgun savaşçı

Yorumu oyla      7      5  
3 Temmuz 2009 Cuma  17:59

alor yazısında eleştiri yapanlara zavallı okumuş cahil insanlar demişsiniz ancak sizin yaptığınızda bir eleştiridir.benim düşünce özgürlüğüm istediğim konuyu eleştirebilirim.ben tevhit beyi eleştirirken ona hakaret etmedim buna hakkım yok eğer bugün yazı yazıyorsa burda belliki belli bir bilgi birikimi var.önceki yazılarınıda takip ediyordum.ancak demekki son yazdıklarında benim eleştimek istediğim bazı şeyler vardı.eleştirilmek kötü bir şey değildir.ne yazık ki bazılarımız eleştirilmeyi pek kaldıramaz.ben tevhit beye saygı duyuyorum hem benden büyük olduğu için hem de buraya vermişolduğu emekten dolayı ancak siz bizi eleştirirken bize hakarette bulunuyorsunuz.bakın sevgili alor herkes istediği gibi düşünmekte özgürdür ancak kimse kimseye aşağılayıcı sözler söylemekte özgür değildir.bizim eleştirimize söz söylerken aslında kendiniz çok büyük ayıp ediyorsunuz.kimsenin buna hakkı yok.bize bu şekilde hitap edemezsiniz.böyle bir şeye kesinlikle hakkınız yok. yinede saygılar..

Yorumu oyla      7      5  
ALOR 3 Temmuz 2009 Cuma  14:52

Yorumları okuduğumda sanki siz yorumlayan kişileri eleştirmişsiniz gibi izlenim oluştuğunu sanıyorsunuz. Fakat meseleyi en güzel şekilde anlamış ve yorumlamış yorumunu büyük harflerle yazmız zynp. adlı kişiyi ve en başta sizi tebrik etmek istiyorum. Halimizin bir kısmını dile getirmişsiniz. Makalenizde ki düşüncelerinizi eleştirenleri kendisinin çok şey bildiğini zanneden, zavallı okumuş cahiller olarak nitelendiriyorom. Saygılarımla

Yorumu oyla      7      5  
Burcu 3 Temmuz 2009 Cuma  08:24

Anksiyete veya endişe, canlılarca deneyimlenen kaygı, korku, gerilim, sıkıntı halidir. Canlıların dış ortama uyum çabasında koruyucu bir tepkidir. Denetim dışına çıkıp kişinin işlevselliğini aksattığında Anksiyete bozuklukları olarak incelenir. Terleme, titreme, çarpıntı vs. gibi bedensel belirtileri görülebilir. Başına kötü bir şey geleceğini düşünme, rezil olmaktan veya komik duruma düşmekten korkma gibi bilişsel (düşünsel), fakat çoğu kez nedeni belirsiz, tanımlanamayan bir gerginlik durumudur. Kaynak:Vikipedi Saygılar

Yorumu oyla      7      5  
3 Temmuz 2009 Cuma  02:15

gürhan bey benden büyüksünüz.size saygı duyuyorum.bir sanatçıya üzülmenin ne savaşa yararı ne de zararı olabilir.neden bu olayı türklüğe dine çekiyorsunuz.bunun ne alakası var.bakın ben türküm.daha öncede belirttiğim gibi buna kimse laf söyleyemez.ne siyasetle alakam var ne de başkalarına özenmek gibi bir huyum.düzeltmek istediğiniz bişeyler varsa eğer daha tenkit etmeyen bir dille yapın bunu.ben babamla zaman zaman oturup her konu üzerine konuşurum.bazı yaşıtlarıma göre daha biinçli olduğumu düşünüyorum.ve bi michael jackson'a üzülmenin türkiyenin geleceğiyle alakalı olduğunu düşünmüyorum. tevhit bey in ilk yazısında eleştirmek istediğimiz ya da istediğim şey onun hitap şekliydi, diliydi,kullandığı kelimelerdi.belki bu kadar ağır bir dil kullanmasaydı bu kadar eleştiri almazdı.lütfen yaptıınız eleştirilerde genelleme yapmayın.bu çok yaralayıcı.lütfen bu olaylara kimsenin türklüğünü dinini karıştırmayın.bunu ölçmek kimseye düşmez Allah'tan başka. saygılar...

Yorumu oyla      7      5  
3 Temmuz 2009 Cuma  02:02

yapmayın lütfen dünyaca sevilmiş bir insan elbette öldüğünde diğer hayranları gibi bende üzüleceğim. üzüldümde üzüldüğüm için benim dinimi milletimi bağlılığımı sorgulamak ne size ne de bir başka birisine düşmez.elbette bir şehit haberi okuduğumda içim acıyor.o çok ayrı bir acı.onu bununla karşılaştıramazsınız.siz eleştirdiğiniz gençleri ne kadar tanıyorsunuz?ya da tanımak için ne yaptınız.sadece yazıyorsunuz.peki yazarken bizi ne kadar incittiğinizi düşündünüz mü?bakın benim türklüğüm dinim ya da her hangi bi özelliğim kesinlikle sizi ilgilendirmez.eğer ki bir eksiğimizi görüyorsanız bunu ağır dillerle yazdığınız yazılarınızla eleştirmeyin bence.çünkü inanın iyi şeyler anlatıyor bile olsanız insanın inanası gelmiyor.ben 17 yaşındayım müslümanım türküm. bu değerlerimede kimseye laf söyletmem.istediğime üzülürüm istediğime sevinirim bu kimseyi ilgilendirmez, kimse buna laf söyleyemez.evet bazıları belki bu üzüntüyü hastalık derecesine getirmiş olabilir ancak lütfen genelleme yapmayın...

Yorumu oyla      7      5  
biri 3 Temmuz 2009 Cuma  01:46

Tevhid Efendi yazacak konu buldunuz artık bir ay bizler ve MJ hakkında yazar durursunuz... yazdığım ilk yazıyı yayınlamadınız bu arada... dini bilgiler ekledigim icin mi? Tolstoy'u da bilirim Mevlana'yı da... şehitlerimiz için de gözyaşı dökerim MJ için de... vatanımı da korurum müzigimi de dinlerim ama siz ilk yazınızda ölmüş bir şahsa ve bizlere saygı duymadınız tepkimiz bundandı biliniz...

Yorumu oyla      7      5  
zynp 3 Temmuz 2009 Cuma  00:13

MİCHAEL JACKSON İÇİN YAZILANLARA ŞAŞIRMADIM.BİZ ERMENİ YAZARA AĞLAYAN HATTA ASLIMIZI UNUTAN HEPİMİZ ERMENİYİZ DİYEN GERİ KALMIŞ BİR ÜLKENİN İNSANLARIYIZ.TABİKİ M.JACKSON'A AĞLARIZ.YORUMLAR ÇOK İLGİNÇ VE ÇOK ACINACAK DURUMDA. AYRICA BÖYLE MAKALELERİ HERKES MÜMKÜNSE OKUMASIN. BÜYÜK KONULARI KÜÇÜK İNSANLAR ANLAYAMAZLAR.

Yorumu oyla      7      5  
gamze 3 Temmuz 2009 Cuma  00:06

Tevhid Bey her zamanki gibi kanayan bir yaraya parmak basmıştır.Eleştirileri okuduğumda bir an bu bir kuşak çatışması dedim.Ancak değil.Maalesefki köşesinde belirttii gibi türk yzarlarını artık tanımıyoruz okumuyoruz ve yine mevlananın felseesi üzerine düşünmüyoruz.bizi nedense artık ilgilendirmiyor.Düşünebiliyor musunuz, ülkede ne olaylar oluyor.ülkenin iki gücü artık bir değnenin iki ucunda yer almaya başlıyor.Ülke gençleri ise kolbastının çeşitli teknik deneyleri uyguluyor.Gençler siyaseti sevmiyor,ekonomi umurlarında değil,kültürümüzü ise benimsemeyi bıraktık,unuttuk artık.Belki küçük örnekler ama sorunun büyüğü çekirdekten doğuyor.Ayrıca anne baba öğretmen değil bu değişimin sebebi.Bir furya bu,oyun gibi.Ne bileyim dünyayı saran kapitalizm gibi...yakın gelecekte bu yozlaşmanın da bir ismi konur.Ancak Türkiye'nin yirmi yıl sonrasını,kimlerin bu ülkeyi yöneteceğini merak ediyorum.Ben de korkuyorum.Koca koca bedenlerin içinde,bir çuval ağırlığı kadar bile beyne sahip değiliz.

Yorumu oyla      7      5  
Gürhan Özorhan 2 Temmuz 2009 Perşembe  18:57

Yazı karakter sayısının sınırlı oluşundan,yorum yazan Burcu hanımefendi kızımıza cevap vermek istiyorum.Yazarı Anksiyete"herkes tarafından zaman zaman yaşanan korkuya benzer durum"da olduğunuzu söylemeniz,biz ebeveynlerin evlatlarımız için herzaman kapılmayı istemesekte kaygı duyduğumuz bir durumdur.Kaygı duymayıp başıboş yetiştirilen çocukların toplumda nasıl davrandıkları,sanırım sizlerinde gözünden kaçmamaktadır.Sorumluluk duygusu olan herkesin bu duygu ve korkuları yaşaması kadar doğal bir şey olamaz,tıpkı sizde olduğu gibi.Size kırgınlığımı ve kızgınlığımı asla kalbimden geçiremem,çünkü üç tanede benim yavrum var.Unutmayınızki kuş kanadı ile uçar,yiğitte düştüğü yerden kendi kalkandır.Tenkitlerimiz sanatına değil,şahsiyetinin basına yansıdığı kadarına, ülkesinin insanlık adına Irak'ta yaptığı katliama ve gavim gardaş nerdesin diye feryat eden, karnında amerikan piçi taşıdığı için intihar eden,soydaşımın sesini duymayan evrensel sanatçılaradır.Ülkü İle hep mutlu ve umutlu kalınız.

Yorumu oyla      7      5  
Gürhan Özorhan 2 Temmuz 2009 Perşembe  18:13

Sayın Gülseven,Yazılarınızın bu kadar gürültü koparması,toplumumuzun kanayan yarası olan gençliğin,üzerindeki adı konmamış hastalığın birebir teşhiş edilmesidir.Tam isabet onikiden vurmuş olmanız,tedavi eden doktor ve cerrah gibi mutlu oluşumdur.1980 sonrası gençliğin üzerinde oynanan,batı emparyalizminin sonuçları.Sonrasında basiretsiz siyasi tilkilerin çirkin oyunları,özal'ın batı yanlısı politikaları köşeyi nasıl dönerim edebiyatı işte böyle batı hayranı laylaylom gençliği yarattı.Kimsenin inancını ölçecek terazimiz yok, ama bu kültür erazyonunun gençliğimizi nereye götüreceğini görecek kadar,bilği ve birikime ihtiyaç olmadıgına Türk'üm örf adet ve geleneklerim,aile yapım bunları görmeme yeterlidir.Dünün gençleri bizler ülkeyi nereye götürdüğümüzü,sizler geriye bakarak görmenizi,bu uğurda mücadele edenleri saygı ile anlamanızı saglayacaktır.Yeni yetişen gençliğin ülkeyi,cumhuriyetimizi nereye götürdüğü sorusuna cevap bekliyor olmam en büyük kaygımdır.Eğitimçiler eserinizle övünün.

Yorumu oyla      7      5  
2 Temmuz 2009 Perşembe  15:16

Tevhid bey konu bulamıyor galiba, dönüp dolaşıp gençlik falan filan..

Yorumu oyla      7      5  
Osman 2 Temmuz 2009 Perşembe  15:02

Tevhid bey; sizi kendi cümlelerinizle tanımlamak istiyorum, 'Aydınlanmamış, gelişmemiş, tek açıdan bakabilen, kalıpları ezberleyen, sabit düşünebilen ve milyonlarca rengi tek rengiyle değerlendiren, düşüncesi olmayan ama tahsilli olduğu için kendisini cahil görmeyen, tek tip' Daha iyi bir tanımlama olamazdı, kendinizi tanıyorsunuz..

Yorumu oyla      7      5  
2 Temmuz 2009 Perşembe  14:53

Çok gereksiz bir yazı yazmış yine Tevhid Bey. Sizin gibi insanlar, 'En müslüman, en Türk' kendisiymiş gibi davranır bu ülkede. Oysa inanç gizlidir heryerde bağırılmaz. Kimin neye,ne kadar inandığını bilemezsiniz! Siz, Biz diye ayırırsınız herzaman herkesi. Gençlik nereye gidiyor diye ağlarsınız gereksiz yerlerde... Peki siz nereye getirdiniz bu ülkeyi, aynı lafları bir öyle bir böyle tekrarlayarak ne katkınız oldu,, Gençlerin gurur duyacağı ilham alacağı bir başarınız oldu mu! Micheal jeacksonun ölümünden bile bu fırsatı kendinize çıkardığınız için tebrik ediyorum.

Yorumu oyla      7      5  
Burcu 2 Temmuz 2009 Perşembe  14:12

Sayın yazar, gerçekten ANKSİYETE olduğunuzu düşünüyorum. Merak etmeyin Peyami Safa'nın da Tolstoyun da tüm kitaplarını ortaokulda okuduk, Mevlananın evrensel felsefesini de biliyoruz.Böylesine güzel, hoşgörülü bir felsefenin bizim topraklarımızdan çıkmasından da gurur duyuyoruz.. Çanakkale şehitlerine,bugün hala verdiğimiz şehitlere de ağlıyor dua ediyoruz. Micheal jacksonla tüm bunların alakası yoktur. Onun arkasından araştırmadan öylesine yazdıklarınız tüyler ürperticiydi. Üstelik ölmüş bir insanın arkasından hem de kesinliğinden emin olmadan yazdıklarınız ne islamiyetin hoşgörüsünde var ne de Mevlanı'nın felsefesinde. Lütfen türklüğümüze, müslümanlığımıza, sahip olduğumuz bilgi birikimine; Micheal jackson gibi bir müzik dahisini sevdiğimiz ve onu andığımız için laf atmayın. Kimse onu tanrılaştırmadı, bu da yine sizin anksiyete belirtiniz sanırım. 'Geçlik nereye gidiyor!'dan ya da 'Micheal jackson'ın arkasından' yazdıklarınızdan daha anlamlı, faydalı,yapıcı yazılar yazmanız dileğiyl

Yorumu oyla      7      5