YORUMLAR
Toplam 55 yorum var Onay bekleyen 6 yorum var.
ilayda 30 Ekim 2009 Cuma  18:21

bunların hepsi yalan o kendi beyazlatmadı çocuklarada zarar vermedi o öksüz çocuklara yaptı hiç kimsenin yapmayacağı kadar çocuklara ii baktı.onu ii araştırırsanız ii tanırsınız neler çektiğini bilmiyorsunuz.2003tekitaciz denilende yaln o gün ona çok kötüdavranıldı ve onu 45 dk bis bir tolete koydular onunla dalga geçtiler arkasında kocaman bi çizik varöldüğündede demişlerde işte onu ozaman yapmışlar. lütfen bilerek yazalım

Yorumu oyla      7      5  
hüseyin 10 Temmuz 2009 Cuma  09:09

Michael Jackson, işinde mükemmelmiş (tabi iş olarak kabül ederse, o da ayrı bir tartışma konusu), özellikle dansta, ona diyecek yok..bu anlamda herkes işini onun gibi profesyonelce yapsa, her alanda ne kadar ileri düzeyde olduğumuzu düşünemiyorum. Ama Michael Jackson'ı savunanlar ve bizler için kayıp nedir, bunu bilmek istiyorum. Yaptığı sanat, orjinal bir dans ve müzik türünün oluşmasından başka ne verdi topluma. Belki dansçılara ilham kaynağı olmuştur. Yaptığı yardımları bilmiyorum. Ama topluma yansıyan, sanki insan dışı (haşa) bir tanrı gibi sunulması.. Her nefsin tadacağı her aciz insan gibi o da ölümü gördü. Vesselam...

Yorumu oyla      7      5  
ilknur 7 Temmuz 2009 Salı  15:04

mıchael hakkında olumsuz yorum yapan arkadaşların yazdıkları o kadar çelişkili ki,bir insanlıktan bahsediyolar Allah'ın yarattığı kulu aşşağılıyorlar,iki kendileri çok yüce ya bizi zavallı olarak görüyolar karşısındakini zavallı olarak görenin kendisi nedir peki,üç karşısındakini zavallı olarak görenler nası bize insanlıktan bahseder, dört mıchael ı sevmiyolar ve ilgilenmiyolar internetten mıchael haberlerini bulup okuyolar diğer sorunlar onlara daha cazip gelirken zevklerimizi tartışıyoruz resmen akıl veriyolar serdarı sev tarkanı sev yazarlarımızı oku sen sev,edebiyatla ilgilen ben müzikle ilğileniyorum müzikte rakibi olmayan insanı dinliyorum arkadaşım sananee,bi de hayır için o kadar konser veren kimsesizlere yardım eden bi insana altında tabutu kimse çok göremez

Yorumu oyla      7      5  
mehmet 7 Temmuz 2009 Salı  14:15

daha nereye ne yazdığının farkında olmayan arkadaşlar var mıchael ile ilgili ayrılmış bu yerde devlet meselesinden bahsediyolar şuraya 2 satır yazıldı diye devlet çökmez merak etmeyin mıchael ı seviyoruz tıpkı sizin bi tarkan bi nazan önceli sevdiğiniz gibi.mıchael ı seviyoruz.arada böyle istisnalar çıkar bunlar da tabi kaideyi bozmayacak.arkadaşlar böyle sabit fikirlilerin kafasına hiç bişey sokamayız ne bildiklerini sanıyolarsa yanılmaya devam etsinler,bazıları,eleştiri özgürce yapılır diye eleştiri sınırlarını aşmiş artık karşıyı rencide etmeye başlamış eleştiri ile aşağılamayı karıştırmayın arkadaşlar elieştiriyi öğrenin önce zavallı da sahte de şimarık da bunları yazanlardır başkalarıyla karıştırmasınlar mj

Yorumu oyla      7      5  
Funda 7 Temmuz 2009 Salı  14:07

Kimin gavur olduğunu Allah bilir.

Yorumu oyla      7      5  
affetmez! 7 Temmuz 2009 Salı  12:42

funda yazdığın yazı komik; hırs, kin ve özenti içeriyor. elin gavuruna gösterdiğin hoşgörüyü birazda şahsına göster. ışık dünyaya yayan dersen, dinle ters düşersin. umurundaysa bşr bilene sor, yoksa geç! İftira atılmamış, zahiren görünenyazılmış. İftira farkı ve kendine daha güzel bir tapınacak bul. onlardan bişi olmaz. altın tabutla gömeceklermiş, o tabuttan kaç kişi doyar? sahte fanatikler, zengin burjuvanın şımarık çocukları -ülkü bacımın sözü- başka şeylere daha fazla değer verin Türkiye parselleniyor,bölünmek isteniyor, siz hala oyun sanıyorsunuz

Yorumu oyla      7      5  
Funda 7 Temmuz 2009 Salı  10:31

Ve üzerine basarak söylüyorum ki yazar yalan yanluş bilgilerle bir yazı kaleme almıştır. En azından buradaki yorumları okuyup Michael hakkında küçük bir araştırma yapması onun "gerçek bir gazeteci olduğunu" gösterir. Zaten araştırma yaptığında yazdığı yanlış şeyleri farkedecektir. Araştırma yapmıyorsa... V eher insan hata yapar hatadan dönmek erdemdir. Birazcık vicdanı varda bugün deefnedilecek bu muhteşem insandan buraya yazdığı özür yazısıyla helallik alması gerektiğini anlayacaktır.

Yorumu oyla      7      5  
Funda 7 Temmuz 2009 Salı  10:26

savunduğu değerler hakkında samimi olduğunu gösterir. Çünkü Michael her şeyden önce "insan"dı; o da bir yaradılmış "kul"du ve o Allaah2ın özel hediyeler ihsan ettiği bir "insan"dı...Işığı tüm dünyayı sardı ve o da Allah'ın kendisine verdiklerinin sadakasını fazlasıyla insanlığa verdi. Bu yüzden takdir edilmesi gerekir böyle bir insanın; iftiralara kurban gitmesi değil! Sanatına bakarken de biraz gözleri açmak gerekir. Zirada sanat, güzel değerler vb. tek bir millete inhisar edilmiş bir şey değil. allah bütün milletlere ayrı ayrı güzellikler vermiştir. Biz hasbelkader müslüman bir toplumda doğduk diye kimseyi hor göremeyiz, görmemeliyiz.

Yorumu oyla      7      5  
Funda 7 Temmuz 2009 Salı  10:22

bir milletin torunlarıyız. Allah'ın kendisine bahşettiği kaabiliyeti hayır işlerinde kullanan bir insan, örnek alınması gereken bir insandır. Aç, fakir ve hasta çocuklar için kaç kere konser verip, dans edip çığlık attığı konusunda hiçbir fikri olmayan yazarın bunları araştırıp insanflı bir özür yazısı yazısı yazmasını beklemek neden yabancı hayranlığı olsun!Michael da Allah'ın bir kulu...Yahudiler gibi kendimizi üstün görüp kibirlenirsek onlardan ne farkımız kalacak ki? Bu yazdıda yapılan bu. Elbette kendi kültürümüzü seveceğiz ama bizim dışımızdaki milletlere de Allah'ın verdiği kaabiliyeti görmek yabancı hayranlığı değildir. Ayrıca bir insan hakkında olmayan iddiaları yazmak, ona iftira atmak yazarın savunduğunu iddia ettiği değerlerle taban tabana zıttır. Ben Mevlana'nın, Yunus Emre'nin torunuyum. Yahudiler gibi kendi milliyetini üstün görmek Allah katında günahtır her şeyden önce. Ve Mehmet Barlas gibi bir özür yazısı yayınlamak yazarımızı küçültmez aksine

Yorumu oyla      7      5  
Funda 7 Temmuz 2009 Salı  10:06

Aşağıda bir eleştiri de ben yazmıştım. Ülkü Hanım Türklük ve İslamdan uzak olduğumuzu iddia etmiş ama ben bilakis yazarın İslam'dan uzak bir üslupla kaleme aldığı bu yazıdan rahatsız olduğum için yazdım. Birincisi, MJ'nin sanatı Allah'ın kendisine bahşettiği bir kaabiliyet ve hediyedir. Bunu görememek...İkincisi, yazar merhum hakkında yanlış iddialarda bulunmuştur; uyuşturucu kullanması, derisini beyazlatması gibi. Ve ölen bir insanın ardından gönül rahatlığıyla bunu sıralamıştır. Bu insanın ne kadar hayırsever ve hümanist olduğu hakkında hiç bir fikri olmadan onun İslam'a aykırı bir hayat yaşadığını söylemiştir. Dahası mahkemede delil bulunamadığından "aklanmış" bir adamı "cinsel sapkınlığa düşmek"le suçlamış; Türklükten ve İslamiyet'ten dem vurup lupus ve vitiligo gibi teşhis edilmiş iki ciddi hastalığı olan bir adamı "hilkat garibesine" benzetmiştir. Ayıptır, yazıktır ve günahtır. Bizler Yunus Emre'nin ve Mevlana'nın torunlarıyız ve "yetmiş iki millete bir gözle bakma"yı başarmış

Yorumu oyla      7      5  
sanem 6 Temmuz 2009 Pazartesi  20:27

ayrıca ülkü arkadaşım burdaki çoğu insanın tepkisi yazarın mj hakkındaki ilk yazısıydı.bi insana yapılan haksızlığa dayanamadığımız için tepki verdik.yoksa herkes herkesi eleştirmek de serbesttir.buna tepki göstermem için de karnımın tok olmasına,burjuva olmama gerek yok.nitekim de burjuva değilim.emin ol arkadaşım medeni olmak ne yabancı müzik dinlemekle ne de bunu eleştirmekle olmuyor.o bambaşka bi iş.hoçakal sevgiyle kal..

Yorumu oyla      7      5  
ilknur 6 Temmuz 2009 Pazartesi  20:25

bizim mıchael sevgimizle ,dinimiz ve türklüğümüz arasın da nası bi bağ kurdu ülkü hanımın zekasına hayran kaldım.derya arkadaşımıza katılıyorum her kelimesine. bizim eğitim seviyemiz düşükse eğer ona göre o zaman kendisinin de bizden bi farkı olmadığını anlamiştır. bi de nick'ini yazdığı için unutmayalım da bi ara madalya takalım ülkü hanıma

Yorumu oyla      7      5  
sanem demirel 6 Temmuz 2009 Pazartesi  12:50

bu sabah ülkü arkadaşın yazsını okudum.nickini yazmayanları kaypak iddia etmiş.oraya isimz yorum yapanlardan biri de bendim.ne korkağım ne de gavurum.hiçbişeyden de korkum yok.nickimi bazen yazarım bazen yazmam.yazmadığım zamanlarda ise aklıma gelen şeyleri unutmayıp hemen yazmak için.ayrıca yazmayan arkadaşlarında korkak olduğunu sanmıyorum.edepten nezaketten bahsetmişsiniz ama yorumunuzda bunlardan eser yok.benim içim rahat tüm yazılarımı da edep ahlak sınırları içinde yazdım.ne burjuvayım ne de sizin iddia ettiğiniz gibi zavallı.türküm müslümanım michael dinlerim insanlık adına söylediği şeyleri dinlemeni sana da tavsiye ederim.

Yorumu oyla      7      5  
ülkü akıncı 6 Temmuz 2009 Pazartesi  10:44

Eleştirilerinizden karakterinizi ve eğitim seviyeniZi, din ve türklüğe yakın-uzaklığınızı anladım. Biz Allah'a, şirk koşmayız. Peygamberini de bu dünyaya gelen ve ve bir daha asla gelmeyecek üstünlükte insan-ı kamil kabul ederiz. Onların dostları dostumuz düşmanları düşmanımızdır. Yabancıları sevme noktasında onlardan olmayız. Onlar gibi olursak onlara ne hacet. Siz olursanız, siz biz olamazsınız. Edep, nezaket ve saygı bağlamından nasibini alanların eleştirleri farklı. Bir de saldırganlar var yabancı hayranlığı adına kendi kanından ve canından olduğunu iddia ettiği İslam-Türk milletine. Zavallılar. Hele bazıları bırakın ismini, nick'ini yazacak cesareti de yok. Çünkü kaypak. Çünkü davası yok, sadece ortamda mj ci olduğunda medeni olacağını sanan bir başkası. Kendisi de yok olmuş başkalarında; burada sadece kalan tortusu.-kibar olmaya çalışarak- O da tortu sayılırsa. Bunarın karınları tok, şımarık burjuva çocukları. İslamla, Türklükle mj'yi bile ölçebilen divaneler var. Yazık!

Yorumu oyla      7      5  
Derya Alamur 6 Temmuz 2009 Pazartesi  04:20

Gelelim bizi eğitim,sizlikle vede kansız,lıkla suçlayan zavallı (ülkü akıncı)hanfendiye...Çok şükür (Allah)ımızıda, Peygamber,imizide, kitab,ımızıda, Ata,mızıda, Vatan,ımızıda, Ordu,muzuda, Millet,imizide çok iyi tanıyoruz en büyük üzüntümüz ve tek üzüntümüz ne biliyormusunuz?...Taaaa balkanlardan alıp osmanlıyla şanlandırıp (Atatürk)ümüzle bu günlere getirdiğimiz bu ülkede sizin gibi eğitimli kanlılarla bir arada yaşıyor olmak...Unutmadan bize sıralamış olduğunuz isimlerin son üçüne özellikle çok takıldık vede çok etkilendik ( MİCHAEL JACKSON )a olan bakış açınızdan sonraki bu tercihler sanırım tam bir kan meselesi.sizi gerçekten yürekten tebrik ediyor sevgili yazarınızla aynı kefede (Allah) birbirinize mubarek etsin diyorum.

Yorumu oyla      7      5  
Derya Alamur 6 Temmuz 2009 Pazartesi  03:32

Sizi hiç tanımayan biri olarak okur okumaz düşündüğüm tek şey inşallah peygamber efendimizin (bunlar benim ümmetimdir)dediği kullardan olmamanız oldu nedenmi? Bizim dinimiz önce merhamet sonra hoşgörü sonra sevgi arkasından da insan haklarına saygı demektir.Siz daha bir (yaratılmış) olarak (Yaradan,ın bir varlığı yaratmak için verdiği emekten habersiz yaşayan yabancıdan daha yabancısınız.Sözlerime şöyle son vermek istiyorum ( bir baba oğluna sürekli sen adam olamazsın diyormuş,oğul büyümüş ,okumuş vede vali olmuş derken makamına yerleşir yerleşmez babasını ayağına getirtmiş Baba sen bana hep oğlum sen adam olamazsın demiştin bak ben bırak adam olmayı koskoca vali oldum? Baba şöyle uzun uzun bakar ve derki oğlum sen vali olmuşsun ama adam olamamışsın Baba neden? oğlum sen adam olsaydın Baba,nı ayağına getirtmezdin der.)Ne anlatmak istediğimi anladığınızdan o kadar eminimki...Sizi önce vicdanınızla baş başa bırakıyor sonrada (Yaradan,a ve yaratılan,a saygıya davet ediyorum)?......

Yorumu oyla      7      5  
çiğdem dinç 6 Temmuz 2009 Pazartesi  01:16

siz bundan önce mıchael'ı ne kadar tanıyordunuz merak ediyorum. bu kadar iftiralara siz uğrasaydınız giriceğiniz şekil ve kılıkları düşünemiyorum. hiç ömrünüzde görmediğiniz tanımadığınınz biri için bukadar yargı allah katında affedilcek birşey değil önce bunu öğren...........

Yorumu oyla      7      5  
ilknur 5 Temmuz 2009 Pazar  19:35

mıchael ın doğru hayat üzerine bi fikri olmadığını söylüyorsunuz, sizin de mıchael hakkında bi fikriniz olmadığı kesin,kanun karşısında da aklandı vicdanlarımızda da hiç bir zaman inanmadım onun böyle bişey yapacağına,mıchael delil yetersizliğinden değil ortada bi delil olmadığı için aklandı lütfen doğru haber yapın bi şeyler yazmak için yazmayın mıchael bizim için üzerine düşen görevi yaptı müziğiyle dansıyla mıchael 80'lerden bu zamana hiç rakibi olmayan tek star öldü gözüyle bakmayacağım çünkü o bize eskisinden daha yakın seni çokk ama çok seviyorum king of the pop jackoo

Yorumu oyla      7      5  
5 Temmuz 2009 Pazar  19:28

müzik evrenseldir.başka bir milletten insana müziğini dinletmek için onun gibi düşünüp onun gibi yaşamak zorunda değilsin.nitekim de mj bunu başarıp kendi müziğini tüm dünyaya kabul ettirmiş nadir insanlardan.yazıyı yazan yazara saygı duyuyorum ama katılmıyorum.onun dış görünüşünde belki çok değişiklik oldu ama bu onun insanlığından bişey kaybettirmedi.ayrıca dış görünüşündeki değişiklğin sebebi ise hastalıklarıydı.onun gibi iyi yürekli bi insan bi daha gelir mi meçhul!hakkında çıkan iftiraların hiçbirinde hayranları inanmıycaktır...

Yorumu oyla      7      5  
5 Temmuz 2009 Pazar  19:10

http://www.sabah.com.tr/Yazarlar/barlas/2009/06/27/ iyi_ki_michael_jacksondan_ve_sevenlerinden_ ozur_dilemisim okuyun belki ilham alır da özür dilersiniz...

Yorumu oyla      7      5  
5 Temmuz 2009 Pazar  15:29

onun kadar iyi bi insan dünyaya bidaha gelir mi acaba.inanıyorum ki başına gelen herşey onun iyi niyetinden geldi.şu an okadar çok üzgünüm ki..üzüntümün sebebi ise ona bu dünyada çok acı çektirmeleri.okadar çok ilaç almasının sebebi ise yaşadıklarını biraz olsun unutmaktı.hiç bir zaman da uyuşturucu bağımlısı olmadı.insanlar her zaman onun açığını arayıp yıpratmaya çalıştılar.başarılı oldular da.kim bu dünyada okadar zengin ve ünlü olup da aynı şekilde okdar iyi olabildi.hep yoksulluğa,açlığa,savaşa yenilen insanlara yardım etmeye çalıştı.kliplerinde şiddete,savaşa,ırkçılığa karşı olduğunu anlatmaya çalıştı.onun nekadar iyi bir yüreğinin olduğunu anlamak için bir klıbini bile izlemek yeterli.kendi ünlü oldu ama diğer insanları unutmadı.afrikadaki aç çocuklar için vakıf kurdu.milyon dolarlık konserler verdi.beni en çok acıtan şey ise niye bütün bunlara karşın çok acı ve üzüntü çekti.niye hep onun üstüne gittiler.bu iyiliklerini görmezden geldiler ve acılar içinde öldü.

Yorumu oyla      7      5  
merve 5 Temmuz 2009 Pazar  14:14

size ve yazdıklarınıza saygı duyuyorum.ama bir insanı tanımadan onun hakkında böyle acımısızca eleştiriler yapmak nekadar doğru!keşke biraz araştırma yapıp ozaman yazsaydınız.çünkü o kendi renginden utanmadı.vitiligo hastalığına yakalandı.ondan daha da ağır lupus hastalığı teşhisi konuldu.insanların içine eldiven ve maskeyle çıkmasının sebebi de bu hastalıktı.biraz araştırma yapan biri bu gerçeği çok kolay öğrenebilirdi.hayatının son dönemlirinde bu hastalıklarla mücadele etti.ve her zaman duyarlı bir sanatçı oldu.onu biraz tanımaya çalışan herkes ne kadar yanıldığını ozman anlar.mehmet barlas ın michail jackson hakkındaki son yazsını okumanız dileğiyle...

Yorumu oyla      7      5  
5 Temmuz 2009 Pazar  12:39

evet bu dünyaya gelen nice değerler göçtü bunlardan biri de mıchael dı 2009 dayız hala adamın kendini beyazlattığından bahsediyo 1993 de açıkladı neyin tantanasını yapıyosun vitiligo hastalığı bilir misin aç kitapları oku kendince bu hastalığa bi kanı koyma ama kendinden bi haber gazetecilerin yazdığı saçmalıkları yazıp önümüze koyma doğru dürüst araştırma yap

Yorumu oyla      7      5  
Dilek 4 Temmuz 2009 Cumartesi  12:15

Yazık! Mıchael'in penceresinden bırakın bakmayı pencereye çıkıp perdeyi aralamamışsınız bile. Üzülüyürom. Üzgünlüğüm M.J hakkında yukarıda yazdıklarınızdan değil, onu tanımadan hakkında hiç bir malumata sahip olmadan yazdıklarınızdır. Sizin ne kadar müslüman olduğunuzu yalnızca Allah bildiği gibi onun da ne kadar müslüman olduğunu yine ve ancak Allah bilir. Kaleminizi keşke karakalem çalışmalarında kullansanız. Bu şekilde yazılar yazmak yerine hiç değilse kayda değer çizgiler resimler şunlar bunlar yaparsınız! M.J hemen herkesin hayatında biyerlerde iz bırakmış bi insan! Açıkçası sizde bir iz bırakmamış olmasına sevindim! Bırakacağı ize yazık olurdu...

Yorumu oyla      7      5  
Funda 4 Temmuz 2009 Cumartesi  10:56

diye aşağılamanız İslam'a uyar mı peki? Onun İslam'ı tanımadığı kısmına gelince, kardeşi müslüman olmuştu ve ona İslamiyetle ilgili bir çok kitap getirmişti, Michael da bütün bu kitapları ilgiyle okuyor ve İslamiyeti araştırıyordu. Müslüman olup olmadığını ise Allah bilir. Bir iğneyle öldü diyorsunuz da ölüm nedeni hâlâ netleşmedi. Ayrıca kanser hastasıydı ve tedavi görüyordu, bu kadar ağır ilaç kullanması ağrılarını dindirmek için olabilir mi sizce?Bunu hiç düşündünüz mü? Lütfen biraz okuyup araştırıp öyle yazın. Emperyal kültürün siyahi bir sanatçının başarısını hazmedemeyip ortaya attığı iftiraları hakikat addederek değil biraz araştırarak ve Michael'ın da Allah'ın bir kulu olduğunu hatırlayarak insaflı yazılar yazmanız temennisiyle...

Yorumu oyla      7      5  
Funda 4 Temmuz 2009 Cumartesi  10:52

İnsanların bir konu hakkında hiçbir şey bilmeden yazı yazabilmesi tuhaf bir cesaretin eseri olsa gerek. Bir kere yazınız hatalarla dolu. Hayatında hiç uyuşturucu kullanmadı, içki de içmezdi, bunu bütün dünya biliyor google'a uğrayıverin hele.Ayrıca cildini falan beyazlatmadı; vitiligo hastasıydı. Dünyada cilt rengini değiştirme diye bir teknoloji yok zaten.Bunu bütün tıp dünyası söylüyor. Çocuklara, fakirlere 300 milyon dolarlık yardım bıraktı. Çiftliğinde hasta, kanserli vb. çocukları ağırlıyor onunalrın her türlü bakım ve tedavisini üstleniyordu.Ve 5 yıl değil 5 ay süren mahkemeden aklandı! Savaş karşıtıydı. Ego kısmına gelince onun ne kadar mütevazi ve çocuk ruhlu bir insan olduğunu dünya biliyor. Estetik ameliyatlara gelince; çocukluğunda babası tarafından sürekli kemerle dövülen, "sen çirkinsin", "koca" burun diye aşağılanan üstelik ömrü boyunca cilt hastalığıyla uğraşan birisinin üstelik bir dünya starının hangi hislerle bu yola başvurduğunu nereden biliyorsunuz? Onu "çirkin"

Yorumu oyla      7      5  
bayza 3 Temmuz 2009 Cuma  18:37

Bu yazıyı yazarken hangi piskoloji altında yazdın bu merak konusu bu adamı araştırmadan hakkında atıp tuttun.Bu adam bir kere vitiligo hastası ve yoksullara yardım için kaç tane konser yaptı hatti hesabı olmayan bir insan.Senin zavallı dediğin insan arkasında milyara yakın hayran kitlesi bıraktı.insanlıktan nasibini almamışsın, gelmişsin burda makale yazıyosun. Suç sende değil senin bu yazına izin veren editörlerinde . Allah asıl senin iç dünyana yardım etsin

Yorumu oyla      7      5  
Filiz 3 Temmuz 2009 Cuma  01:02

Ne kadar acımasız yazmışsınız.Yargılamış savurup atmışsınız. Her insanın hataları olabilir. Evet yüzünü değiştirmek ve beyaz olmak istemek bir hata ise hata yapmış olabilir. Tacizci olduğuna inanmıyorum. Zaten beraat etti. O kadar büyük bir yıldızdı ki komplo teorileri içinde yalnız kalmış olabilir. Ama yüzündeki o mahçup ve masum ifade her zaman aklımızda olacak. Kalbimizdesin Michael.Siyah olmuş beyaz olmuş ne farkeder İnsan olmuş. Bence örnek alınması gereken bir hoş seda bıraktı.

Yorumu oyla      7      5  
3 Temmuz 2009 Cuma  05:29

siz ne ayaksınız demiş bazı arkadaslar bazılarıda yazının aldığı bu kadar tepkiyi doğruluk olarak algılamıs... bizim oralarda bi laf vardır yüzüne tükürsen yağmur sanar diye.. bu yorumları yazının gercekliğini yansıttığını sanan kişilere.. ben erzurumlu değilim acıkcası buryıda ilk defa okudum bizim tarafımızda belli emin olun.. Özelleştirdiğiniz şirketlerde söylediğiniz sey suydu 'küresellesen dünyaya ayak uydurmak lazım' isim verirsem sizde sansürlersiniz belkide... ülkü Türklük bilmem ne dedikleriniz yapıyordu bunu nerdeydi o zaman aklınız nerdeydi o zaman vicdanınız nerdeydi o zaman dininiz ... hani siz müslümansınız ya.. hani bizler benim gibiler özenti ve basit insanlar ya .. bu yazar ve bunun yardakcıları sözlerim size acıkcası ... Doğru olana doğru demeyi öğrenene mücadelemiz devvam edecek.. gerci sizlere gücümüz yetmez para sizde söz side hakimiyet sizde mevki makam hepsi sizde ama yinede bu byle biline....

Yorumu oyla      7      5  
Murat 2 Temmuz 2009 Perşembe  19:39

İnanmıyorum dediklerine Michael Jackson Dünyanın en iyi insanlarından biri !

Yorumu oyla      7      5  
serdar 2 Temmuz 2009 Perşembe  16:17

sayın gülseven hakikaten tüm içtenliğimle söylüyorum müzik ve dünya ile bağlantılarınız kopmuş allah yardımcınız olsun zor bu saatten sonrada öğrenemezsiniz adam ölmüş allah rahmet eylesin hem banane siyah olmuş beyza olmuş hemde sanane bu arada bende senin fotoğrafını beğenmedim desem olurmu olmaz ben senin yazına göre şuan yazıyorum değilmi tipine göre değil canım hadi sana kolay gelsin....

Yorumu oyla      7      5  
nurgül 2 Temmuz 2009 Perşembe  15:47

Arkadaşlar, tevhid bey, kabus gibi bir yazı daha yazmış.. Cevap verdiğini düşünüyor kendince bu eleştirilere, herzamanki gibi yine küstah. ve herzamaki gibi yine türklük ve müslümanlığı kullanıyor kendini haklı çıkarmak için. Nisan ayında da kıl, bıyık sakal bu gençlik nereye gidiyor şeklinde bir yazısı var? başka konu bulamıyor napsın. Boşverin yazsın takılsın kendince, yorum yapmaya değmez daha fazla..umutsuz vaka:(

Yorumu oyla      7      5  
2 Temmuz 2009 Perşembe  14:31

ayrıca bahsettiğiniz michale jackson , dünya çocukları afrikadaki çocuklar için sayısız yardımda bulunmuştur , vakıf kurmuştur

Yorumu oyla      7      5  
selim.m. 2 Temmuz 2009 Perşembe  14:29

Vitiligo dış derinin renk kaybına uğramasıyla oluşan beyaz plaklarla seyreden kronik bir deri hastalığıdır.Vitiligonun oluştuğu alanlarında deri beyaz görünürken çevresindeki bölgeler kişinin ten rengiyle aynıdır. Hastalıklı bölgelerde cilde rengini veren melanositlerdeki rahatsızlık nedeniyle tüyler ve kıllardada beyazlık görülür. Beyaz renge dönüşen bölgeler çeşitli büyüklüklerde olabilir. Kimi zaman görünmeyecek kadar küçük olan bu bölgeler, kimi zaman çok daha büyük boyutlara ulaşabilir ve hatta derinin büyük bir bölümünü etkilemiş olabilir. Sıklıkla vücudun yüz, dudak, boyun, göğüs, penis, diz, dirsek ve el ve kol bölgelerinde görülür. Hastalık sonucu oluşan bu beyaz bölgeler güneş sonucu oluşan ultraviyole ışınına karşı diğer blgelerden daha hassas olurlar. Hastalıklı kişilerde güneş yanıklarından, veya alınabilecek herahangi bir darbelerden sonra yeni vitiligo bölgeleri oluşabilir.

Yorumu oyla      7      5  
Gürhan Özorhan 1 Temmuz 2009 Çarşamba  17:49

Sayın Gülseven,Yazınızın bu kadar eleştiri alması ve yorumlanması,yazınızın doğruları ve gerçekleridir.Sizi tebrik ediyorum."Gölge Doğuşunu Işığa Borçludur" Ülkü İle Kalın.

Yorumu oyla      7      5  
1 Temmuz 2009 Çarşamba  16:44

kmse benim yada başka insanların türklüğüne laf edemz.ewt belki anlattıkları benim türkiyemle alakalı değildi ama dünyaca biliniyor dünyaca seviliyordu. evet insanlar ölünce daha bir değere biner ama unutmayınki aradan bir kaç gün geçince isimleri dahi anılmaz ama elvis micheal gibi sanatçılar anılmaya hep devam eder. bunun türklükle değerlerimizle hiç alakası yoktur.ben o insanın müziğini seviyordum halada seviyorum ve buna kimse laf söyleyemez.tevhit beye sözüm yok ancak yazdığı şeylerin doğruluğundan ne kadar emin. yada nasıl bu kadar ağır bir dlle eleştirilebilir bir insan. sonuçta herkesin zevki farklıdır. ve bu da kmseyi ilgilendirmez bununda din dil yada milletle alakası yoktur...

Yorumu oyla      7      5  
1 Temmuz 2009 Çarşamba  16:18

insaf demek istiyorum yazıda müslümanlıktan bahsedip ahkam kesiliyor bolca anlamadığım böyle kendisine yabancı olana karşı hoşgörüsüz düşmanca tavır almanın neresi dinle savunulabilir. Bir kere müslümanlığı bu yazarın anladığı kadar anlasaydı bile en fazla bülent ersoy a benzerdi dini bütün kültürümüzae hitap eden sanatçılarımızdan örnek vermek gerekirse çünkü 5 yaşından itibaren plakçılara pazarlanan birinden sözediyoruz yazıda zannedilen gibi sonradan parayla sapıtan birinden değil ayrıca kaç afrikalı çocuk doyurduğunu bilmeden hiç örnek davranış göstermeden öldü diye ölmüş adamın arkasından konuşmak bence ayıptır günahtır tekrar ediyorum insaf eyleyiniz taraf tutacam diye tahriklere kapılmayınız...

Yorumu oyla      7      5  
1 Temmuz 2009 Çarşamba  16:05

işte zaten asıl sorun da bu sizin sığ kafanızda oluşturduğunuz taraf meselesi. türk müziği dinleyen yabancı müzik dinleyen diye ayırırsınız. biri müslüman türktür, diğeri yozlaşmış özentidir. çok üzgünüm hayat ve müzik sizin beyninizden daha komplike ve gelişmiştir. kültürünü korumak dışarıya karşı kapanmak demek değildir,, Evrensel kelimesi üzerine biraz düşünmenizi tavsiye ediyorum. bana kimse michael jackson izleme,dinleme onun yerine serdar ortacı dinle diyip yozlaşmışlıkla suçlayamaz. keşke piyasadaki yeni yeni çıkan arabesk pop ne olduğu belirisiz saçmalıkları sevmeseniz, zevklerinizi değiştirseniz de bizden de bir dünya starı olabilecek kalitede insanlar fırsat bulup çıkabilse.

Yorumu oyla      7      5  
affetmez 1 Temmuz 2009 Çarşamba  13:39

!!!!!!!!!en azından tevhit beyin tarafı belli, siz ne ayaksınız???????????????????

Yorumu oyla      7      5  
Burcu 1 Temmuz 2009 Çarşamba  08:24

Türk yazarlarını müziğini tanımadığımız nerden çıktı onu anlamadım. Micheal jackson dinleyenler türk müziğini dinlemiyor mu kabul ediliyor, böyle bir zorunluluk mu var. bunların hepsi sizin önyargınız! Milliyetçilik, türkçülük bana göre daha derin anlamları olan yüce duygulardır, bu duyguları yozlaştıran, bölen okadar çok olay düşünce varken, michael jackson gibi yüzyılda bir gelen müzik dahisiyle uğraşmayalım. bukadar bağnaz olmayalım.

Yorumu oyla      7      5  
muharrem 1 Temmuz 2009 Çarşamba  05:58

yazdıklarınız 'biz biliyorduk ben demiştim böyle olacağı belliydi' felsefesine uygun basit ve bayağı.. kabuğunuzdan kafanızı cıkarıp etrafa bir bakın. hadisenin düm tek tek sarkısı birinci olmus olsa biraz tuz alıp sokağa cıkacak milyonlarca insan var yazınızda belirttiğiniz gibi sizlerden!!! yazınızdan belliki hakkında hiç birşey bilmiyorsunuz bu insanın ve elinize kalemi alıp o insan üzerinden sığ düşüncelerinizi empoze etmeye calısıyorsunuz işte size kötü örnek gibilerinden!! bu insan cocuk tacizi suclamalarına maruz kalmadan önce afrikadaki savas mağduru cocuklar için vakıf kurdu ve bir seferde 60 konser gelirini bağışladı .. demekki cocuklara ilgisi ta o zamanlardan varmış!!! adamın hesabınıda gelirlerinide incelediğineze göre 60 konserin ne kadar getirdiğinide bilirsiniz sanırım. esefle kınıyorum ...

Yorumu oyla      7      5  
gamze 1 Temmuz 2009 Çarşamba  02:54

nasıl olurda kendi kültüründen haberdar olmayan bir millet bir başka milletin sanatçısına 'yozlaşma'doğrultusunda hareket ederek bu kadar sahip çıkar.Siz Türk yazarlarını,sanatkarlarını tanımıyorken, JACKSONU neden tanıyorsunuz, bunu da anlayamıyorum.Türk Milleti yozlaştıkça yozlaşıyor.Allah yardımcımız olsun

Yorumu oyla      7      5  
ülkü akıncı 30 Haziran 2009 Salı  21:50

Sayın Tevht Gey; Elinize sağlık; yazınızı beğenerek okudum. Kendi atasını kendi sanatçısını bilmeyecek kadar bu millete yabancılaşmış insanların eleştirileride haksız. Ancak onlara çok görmüyorum, eğitim meselesi. Itri'yi, dede Efendiyi, Selahattin Kaynak'ı,Serdar Ortaç'ı, Tarkan'ı, nazan Öncel'i daha tanımak ve sevmek lazım. Sizi eleştirenler kültür emperyalizminin altında kalmışlar, kültür emperyalizmini entellektüellik veya evrensellik sanıyorlar. Daha fazla kültürümüzü tanıtacak yazılara ve programlara ihtiyaç var. Tabii müzikte de olsa milliyetçilik aynı zamanda da kan meselesidir. Saygıyla kalın.

Yorumu oyla      7      5  
serdar 30 Haziran 2009 Salı  21:44

"kişi öldüğüyle beraberdir" Sizi eleştiren zavallılar birgün yanıldıklarını anlayacaklar fakat o zaman iş işten geçmiş olacaktır.Çok seviyorlarsa beraber olurlar...

Yorumu oyla      7      5  
Eda 30 Haziran 2009 Salı  21:32

Erzurumda yaşamayan ama bir Erzurumlu olarak yazdığınız makaleden utanç duydum.Bu kadar banaz bir düşünce tarzı olamaz diye düşünüyordum ama bu yazıdan sonra fark etim ki banazlık çok ileri dereceye varabiliyormuş.. Müziğin evrensel olduğu bir dünyada bir yorumcu ve ölmüş bir insan hakkında bu kadar kinli bir yazıyı okumak beni dehşete düşürdü.Sizin adınıza üzgünüm bu kadar dar bir görüşte yaşamanıza. Yazdığınız görüşler hakkında keşke daha fazla bilgi sahibi olup kendinizi geliştirebilseydiniz. Benim vicdanımda Michael tamamen aklanmış durumda.Sizide bu yazı ile birlikte vicdanınızla başbaşa bırakıyorum.Umarım biraz kalmıştır. Bence siz İslamiyeti tanımıyorsunuz.Tanısaydınız hoşgörünün bizim dinimizin temel düşüncelerinden biri olduğunu bilirdiniz. Ne kadar kıskanç,haset dolu ve düşmanca bir bakış açısı... Bu yazı dolasıyla bizden özür dilemelisiniz. Gazeteci olmak tarafsızlık ve uygarlık gerektirir.Sizde ikiside yok yazık...

Yorumu oyla      7      5  
30 Haziran 2009 Salı  20:38

acıyorum böyle düşünen insanlara. onun gibi bir insan bir daha gelmeycek tıpkı elvis brış manço vs gibi.sizler onun olumlu yönlerini görmek yerine doruluğu bile belli olmyana yalanlarla anıyorsunuz onu.hadi deneyin bakalım onun o başarısına ulaşabiliyormusunuz deneyin hadi kaç kişiye sevdirebilirsiniz kendinizi.o mutsuzama kimse anlamadı çünkü hiç bir zaman çıkıp açıklamadı.o hayatından çok müziğiyle tanındı dünyada.ewt hataları vardı herkesin hataları vardır ama onun şanssızlığı böyle bir üne sahip olmaktı. o çocuklarını çok seviyordu. bir röportajındada açıkladığı gibi.o çocuklarının yüzüne hep maske taktı bunun sebebi onları kamera ışıklarından korumaktı.çünkü biliyordu zorluğunu. hiç ama hiç kimsenin onu bu şekilde eleştirmeye hakkı yok.bugün arkasından madonna gibi bir başka müzik ikonu göz yaşı döküyor ama siz ve sizin gibi bazı insanlar onu acımadan eleştiriyor.yazık gerçekten yazık bazı değerleri ne çabuk siliyorsunuz.size bir soru bu yazdıklarınızın doğruluğundan emin misiniz?

Yorumu oyla      7      5  
melek 30 Haziran 2009 Salı  20:26

bu nasıl bir yazı nasıl bir eleştiridir anlayamıyorum. michael jackson öldü evet. o bir müzik ikonuydu. ben bu yazılanların ne kadar doğru oduğunu bilemem ama eminimki bu yazıyı yazan yazarda emin değil. ama onu ağır bir dille eleştirmekten çekinmemiş. inanın yazıyı okurken çok üzüldüm.hangi sanatçı estetik ameliyat olmuyor ki.o bi hastalık yüzünden oldu ilk ameliyatını ve sonra devam etti tek niyetinin seyircisine daha güzel görünmek olduğundan eminim. dünyaca sevilen başarısı kanıtlamış emekleriyle bir yere gelmiş bir insan bu derece ağır eleştirileri haketmiyor bence.ve bence o başarılarıyla böyle basit eleştirilere en iyi cevabı vermiştir. seni seviyoruz michael. toprağın bol olsun. sanatçılar isimleri anıldığı sürece ölmez...

Yorumu oyla      7      5  
gamze 1 Temmuz 2009 Çarşamba  02:52

Eleştirileri okudum ve hassas bir konuda düşüncelerini dile getirdiği için yazar Tevhit Bey'i eleştirmenizi pek anlayamadım.Tevhit Bey nasıl ki sizin fikirleriniz, Jackhson hakkında ki düşüncelerinizi yansıtmıyorsa, maalesef ki benim ve benim gibiler de Tevhit Bey gibi düşünüyor. Şimdi bu eleştiri yapan vatandaşlara atanızı, dedenizi, sanatkarınızı tanıyor musunuz desem evet derler, ancak kendilerine hayır tanımıyoruz diye itiraf ederler. Şahsen Türkiye'de bu rahmetli(!) jacksonun dilini anlayan pek çıkmaz ancak öldü seveni çoğaldı.Ne anlatıyordu bu adam.Sonuçta benim kültürümü, musikimi değil. Biz Osmanlı döneminden bugüne kadar nice sanatçısı olan milletiz.Türk sanat müziği dinlemenizi tavsiye eder, ozanlarımızın, aşıklarımızın nameleri ile yaşamanızı tavsiye ederim.Bir vatandaş Barış manço ile jackhson demiş. Barış mançoyu çocuk severdi,taciz etmezdi.Dahası Jachkson'u da, tanısaydınız sevmezdiniz.Anlayamıyorum.sırf onun ülkesi seviyor diye Trkiye'de ayaklandı.

Yorumu oyla      7      5  
_BaD_ 30 Haziran 2009 Salı  19:02

Size denilecek hiçbir sözüm yok... Kendinizi eminim çok kültürlü bir insan sanıyorsunuzdur ama maalesef... Eğer bir konu hakkında bir yazı yazılacaksa ilk önce o konu hakkında derin bir araştırma yapılır, sonra özet çıkarılır ve en son olarakta yazıyı hayata geçirirsiniz... Ama sanırım size bunları öğretmeden gazeteci yapmışlar... Eee burası Türkiye, her şey olabilir... Ama izninizle ben açıklayayım çünkü sizin araştırma gibi bir isteyiğiniz olmayacaktır eminim... Michael JACKSON estetik yada herhangi bir tedaviyle beyazlamadı. Gençlik yıllarında nadiren görülen 'Vitiligo' hastalığına yakalandı ve derisi her geçen gün beyazladı durdu... Müslüman olup, olmadığını siz nerden biliyorsunuz ki, hem sizi ilgilendirir mi ki??? Michael JACKSON, şöhretin ve paranın ağır yükü altında kalmadı. O başarısını, insanlığını çekemeyenler yüzünden hasta düştü. Tabii bunları bilmezsiniz değil mi??? Bari bundan sonraki yazılarınızda bir araştırma yapın.. MICHAEL JACKSON,unutulmayacaksın.

Yorumu oyla      7      5  
Burcu 30 Haziran 2009 Salı  18:02

Micheal jackson öldüğünde duyduğum üzüntü tarifsizdi. Bu yazıyı okuyunca üzüntüm daha da arttı. Müzik evrenseldir, dinlediğiniz şeyin size hissetirdikleridir gerçek ve önemli olan. Tüm dünyayı etkilemiş, ilham kaynağı olmuş br insanın derisiyle vs ile uğraşmak küçük düşünmektir bence..Sadece kendimize benzeyenleri kucaklamak, müzklerini dinlemek ve diğerlerini de dışlamanın da insani olmadığını düşünüyorum.

Yorumu oyla      7      5  
Merve 30 Haziran 2009 Salı  17:05

Michael'i kıskandığınız ve çekemediğinizi birkez daha ortaya koydunuz.Zaten Michael sizin bu saçma yorumlarınızı yaparak üzdünüz,yıprattınız.Bence Michael e baskı yapan ve onu üzmeye çalışanlar elbet bir gün cezasını çekecek!!!Gaye sende çok güzel konuşmuşsun biraz eleştirirken eleştirmek için değil doğrularla duygularınızla eleştirin biraz. -------------------------------------------- O benim ve bütün dünyanın her zaman kalbinde olacak.Onu çok ama çok seviyorum. Sen herzaman kalbimdesin.Sen Teksin.Kimse Senin yerini tutamaz.Canım benim yaa bizi neden bıraktınnn :( :( -------------------------------------------- King Of POP-Michael Jackson Seni Seviyorum Merve

Yorumu oyla      7      5  
ozan 30 Haziran 2009 Salı  16:39

Belliki sizin yazılarınızı yazmadan önce o konuyla ilgili araştırma yapmanız gerekiyor... sizin gibi yazarın "geçinen" yazısını okumak gerçekten cehalet, bu ilk ve son okuyuşum yazınızı... bir insandan, bilip bilmediğiniz o kişiyle alakalı konulardan bahsederken kendinizin ne durumda olduğunuzu sanıyorum göremiyorsunuz... bu tarz konularda birçok kişiden özür dileyip helallik almanız gerekebilir. Kimin ne yaşadığını Allah'tan ve kendisinden başka kimse bilemez... kati ve net konuşmak yanlış diye düşünüyorum...

Yorumu oyla      7      5  
gaye 30 Haziran 2009 Salı  14:32

ben onun bugüne kadar yaşamış en çarpıcı kişiliklerden bir olduğunu düşünüyorum üstelik de derisinin rengini kendi açtırmadı vitiligo denilen hastalık yüzünden derisi o hale geldi ayrıca öyle büyük bir stresi o kadar büyük bir şöhreti taşımak zaten herkesin harcı değil onu eleştirenlerin bence öncelikle bunu gözöünüde bulundurmaları gerekir. dünya üzerinde gelmiş geçmiş en tanınmış ve en çok onurlandırılan insan olmak taşınılabilecek birşey mi kendileri taşıyabilirler miydi üstelik michael'ın 6 yaşından beri ünlü olduğu düşünülürse yaptıkları onun suçu muydu ölüsü bile rahat bırakılmıyor gömülmek bile nasip olmadı bence insanları eleştirirken onların içinde bulundukları koşulları göz önünde bulundurmalı

Yorumu oyla      7      5  
hande 30 Haziran 2009 Salı  13:14

bencede michael jackson gelmiş geçmiş en iyi şarkıcı ve dansçı yukarıda yazılmış olan yazıların hepsi doğru olabilir ama o bizim yüreğimizde hala yaşıha ve yanlız kalmadı kalmayacakta.......!!!

Yorumu oyla      7      5  
Kaan 30 Haziran 2009 Salı  08:50

O yabancı popun hilağıydı ama dedikleriniz de en ufak bir yanılma yok gerçektende kendini yaratığa çevirdi.Aslında ilk başlarda çok güzel bir yüzü olmuştu.Tam bir beyaz gibi ama yinede durmadı.Sonrada burnunu düzeltirdsi.İnceltti uzun birşey yaptın en sonda sizin dediğiniz gibi yanlızkaldı.AMA O YİNEDE GELMİŞ GEÇMİŞ EN İYİ ŞARKICI VE DANSÇI!!!!!KEŞKE ÖLMESEYDİ=(

Yorumu oyla      7      5