YORUMLAR
Toplam 27 yorum var Onay bekleyen 1 yorum var.
Tuğrul ÇELİk 17 Mart 2014 Pazartesi  15:58

Ağzına kalemine sağlık reis.Sevgili Muammer ağabeyi Allah sizlere Uzun Ömürler versin.Sayıdeğer Nevzat Köseoğluna da gani gani rahmet eylesin.

Yorumu oyla      6      0  
selami bolukçu 3 Şubat 2014 Pazartesi  15:57

üstadım 'ALLAH ' senden razı olsun ağzına kalemine sağlık versin hörmetler

Yorumu oyla      9      0  
MEHMET ALİ TALAYHAN 24 Ocak 2014 Cuma  11:04

SEVGİLİ KARDEŞİM NEVZAT ABİ YE ALLAH RAHMET ETSİN MEKANI CENNET OLSUN EBEDİ HAYATI CENNETİ ALA OLUR İNŞALLAH BU VESİLE HAYIRLI CUMALAR DİLİYORUM ALLAHA EMANET OL AZİZ KARDEŞİM

Yorumu oyla      7      0  
mugdat gundogdu 18 Ocak 2014 Cumartesi  10:01

Abi sizleri artik meydanlarda ulkenin her yerinde gormek istiyoruz ulke iyiye gitmiyor namuslu insanlar geri cekildimi digerlerine meydan kaliyor

Yorumu oyla      11      1  
mugdat gündoğdu manisa 18 Ocak 2014 Cumartesi  09:57

Degerli abim büyüğüm allah razi olsun sizin gibi abilerimize yuce mevlam uzun omur versin saygimla

Yorumu oyla      9      0  
17 Ocak 2014 Cuma  07:55

Sayın Erzurum Gazetesi idarecileri, gazetenizde yayınlanan çok güzel yazılar var bu yazıları böyle yıl yıl kitap etseniz ne kadar iyi olur, kütüphanelere girer

Yorumu oyla      8      0  
14 Ocak 2014 Salı  23:17

MUAMMER BEY KARDEŞİM HER SATIRI MUAZZAM BİR DUYGU VE SAMİMİ İFADELERLE DİZAN EDİLMİŞ BU YAZINI ÇOK AMA ÇOK SAMİMİM VE YERİNDE BULDUĞUMU BELİRTMEK İSTİYOR SİZE TEŞEKKÜR EDİYOR SELAMLARIMI GÖNDRİYOR BENZER YAZILARINIZIN DEVAMINI BRKLİYORUM FERAMUZ ŞAHBAZ EMEKLİ YAZI İŞLERİ MÜDÜRÜ-BURSA

Yorumu oyla      10      2  
fatih albayrak 14 Ocak 2014 Salı  10:36

değerli ülküdaşım,milliyetçi hareketin müstesna dava insanı sayın nevzat köseoğlunun vefatını derin bir üzüntüyle duymuş bulunmaktayız,kendisine yüce allahtan rahmet,kederli ailesine sabır ve taziyelerimi belirtir,türk ve müslüman dünyası ile,milliyetçi haraketin ve erzurumumun başı sağ olsun.tekirdağ,dan erzuruma selam olsun.

Yorumu oyla      14      1  
Abdullah Şengül 13 Ocak 2014 Pazartesi  21:37

Eyvallah Muammer Bey, ben yaştakiler için Nevzat Kösoğlu gibi, Yılma Durak, Muammer Cindilli, Hayrettin Kotangil ve hepsi birbirinden kıymetli daha birçok yiğit ülküdaş çok önemlidir. Nevzat Abimize rahmet, sizlere de sağlık ve afiyet dilerim. Orada olmanız bile bizim için önemlidir..

Yorumu oyla      12      1  
Ahmet KURT 11 Ocak 2014 Cumartesi  23:36

Muammer Reis, bizlere ağabeyi dediğimiz ağabeyimizi anlatırken masanın yanına ilişmiş, pür dikkat sözün sonunda ne diyecek ağabeyimiz bize beklerken sadece Fatihalar okumak aklıma geldi. Amin. Muammer Reise teşekkür ederken ağabeyimizin 'KİTAP ŞUURU' kitabından bir paragrafla hatırasını yad etmek istiyorum. Makamı Cennet olsun. Amin. 'Selam Allah'ın resulü , adı güzel Muhammed Mustafaya'dır. O, üç kitapta ismi müjdelenen, alemlere rahmet, Ufuk insan, son peygamberdir. Onun ümmetinden olmakla şerefliyiz. O, Sidretü'l-Münteha'yı aşan, o gün, şefaatine sığınılacak olduğumuzdur.' Mevlid Kandili ile umduğuna ulaşırsın İnşallah.

Yorumu oyla      14      1  
Barış 10 Ocak 2014 Cuma  19:50

Ağabey,biz rahmetli büyüğümüzü tanıma fırsatı bulduk ama okuyucuya senin yanındaymış hissini veren, sohbet tadında yazdığın bu muhteşem yazınla hem bizlere hem de tanımayanlara arşive alınıp saklanması gereken bir hatıra bıraktığın için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Yorumu oyla      15      1  
Ankara'da Misafir 9 Ocak 2014 Perşembe  16:52

Kirliliklerin zirve yaptığı Türkiye'mizde, alçaklık seviyelerini ölçemediğimiz hitaplardan gözümüz yorulmuş, kulağımız duymaz olmuştu. Bir büyük şahsiyeti Gölbaşı'nda uğurladıktan sonra Sn.Aydemir'den sonra sizin boş durmayacağınızı tahmin ediyordum. Allah (CC.) senden razı olsun.

Yorumu oyla      14      1  
kenan manav 9 Ocak 2014 Perşembe  16:50

Abicim ne içten yazmışsın yav çok duygulandım, Nevzat beyi tanımadım ama, belliki adammış. Eline sağlık ve rahet diliyorum.

Yorumu oyla      11      1  
Selami 9 Ocak 2014 Perşembe  15:41

Güzel insanı çok güzel bir insan anlatmış Dadaşın has igidine Allah rahmet eylesin diğer yiğitlerede sağlıklı ve uzun ömürler nasip etsinki bizi aydınlatmaya devam etsinler. Yüreğine sağlık abi

Yorumu oyla      14      1  
muhittin 9 Ocak 2014 Perşembe  13:43

Rahmetli Galip ERDEM ;“dört ayaklıya sormuşlar masal anlat diye, başlamış anlatmaya, 40’ı da armut üzerine. Benim de masalım derdi hep din, devlet, vatan, millet üzerine, benim başka masalım olamaz ki dermiş...bu kutlu dertin sahiplerinden biri de,Rahmetli Nevzat KÖSOĞLU Beg'dir.Fikir dünyamızın şekillenmesinde, maalesef katılamadığım sohbetlerinin değil ama,okuduğum kitaplarının çok katkısı olmuştur.Ruhu şad mekanı Cennet olsun...Muammer Abi senin de kalemine yüreğine canına sağlık

Yorumu oyla      13      1  
ali vanlıoğlu 9 Ocak 2014 Perşembe  12:41

değerli abim mevlam sana uzun ömürler versin

Yorumu oyla      11      1  
Nuri TOPARLAK 9 Ocak 2014 Perşembe  08:47

Değerli ağabeyim Allah için bu güzel insanı anlatmanız bizleri ziyadesi ile memnun etti Güzel değerlerimizin sağlığında kıymetini hiç bilmiyoruz. Allah Mekânını cennet etsin. Allah senden de razı olsun

Yorumu oyla      12      1  
Münip Kayalık 9 Ocak 2014 Perşembe  03:27

Kurduğunuz cümleler bile farkı farkettiriyor. Allah var etsin.

Yorumu oyla      10      1  
ARAS 8 Ocak 2014 Çarşamba  22:33

HANİ DERLERYA ÇINAR YATAKDA DEGİL ÇINARLAR AYAKDA ÖLÜR RUHLARI ŞAD MEKANLARI CENNET OLSUN MİLLİYETCİ ÜLKÜCÜ EBEDİYETE UGURLADIGIMIZ BÜYÜKLERİMİZİN

Yorumu oyla      11      1  
canip küçükoğlu 8 Ocak 2014 Çarşamba  16:19

nevzat Köseoğlu beyefendiyi bir başka Erzurum beyefendisi erzurumun varı muammer reis den dinlemek beni ziyadesiyle mutlu etti allah nevzat beye rahmet muammer beyede sağlık ve afiyet versin

Yorumu oyla      15      1  
Sinan 8 Ocak 2014 Çarşamba  15:05

Rahmetli Kösoğlu ve muhterem Cindilli Beyefendi'Işık saçan insanlar.Erzurum'Iu olmaları ayrı bir gurur kaynağı. Bundan Sonra aynı havayı taşıyan ve yasatacak insanların zor da olsa yetişmesi duasıyla.

Yorumu oyla      13      1  
İsmet Tuna 8 Ocak 2014 Çarşamba  14:34

“Hüzün-iman, ahlak-irfan ve birazda öksürük, İşte dadaş koca Nevzat Köseoğlu’nun ete kemiğe bürünmüş hali” güzel bir tanımlama olmuş. Allah rahmet eylesin.

Yorumu oyla      13      1  
Yahya Taner Yar 8 Ocak 2014 Çarşamba  14:26

Muammer Beyin belediye başkanı olmasını çok isterdik. Keşke olsaydı da bu memleket düzgün bir idareci görseydi. Sanki kimse yokmuş gibi üniversiteden adam getirmek işte işe yaramaz kardeşim. anlamayanlara nasıl anlatalımki.

Yorumu oyla      14      9  
Dursun Ali Baturay 8 Ocak 2014 Çarşamba  14:17

İki muhterem insan biri yazan öbürü yazılan. Nevzat Kösoğlu Türk dünyası için büyük kayıp olmuştur. Mekanı cennet olsun. Büyük reis Cindilliye de uzun ömür ve saadetler dilerim.

Yorumu oyla      11      1  
Nuri Aktoprak (E. Maliye Müfettişi) 8 Ocak 2014 Çarşamba  13:46

Nevzat Bey'i ilk defa 1980'de milletvekiliyken bir konuşma yaptığında dinlemiş ve hayran kalmıştım. O zamanlar çok gençti, Erzurumlu olunca sevmiştim. aslında ben solcu o sağcıydı ama hernedense büyük bir hayranlık duymuştum. Sonra kitaplarından faydalandım ismini duyduğumdada heyecanlandım. Değerli hemşerim yazınız beni o zamana götürdü. Vefatından geç haberim oldu. Bilsem geçkin yaşıma rağmen katılmak isterdim. Allah rahmet etsin cümle geçmişlerimize.

Yorumu oyla      12      1  
hasdadaş 8 Ocak 2014 Çarşamba  13:31

Başkanım şu an elimin altında Ziya Gökalp adlı eseri var. Şu tespitini paylaşmak isterim: Türk gençliği kendi milli ülküsüne sahip çıkmazsa İslamlığın da Osmanlılığın da mahvolacağını anladı. Diğer unsurlarda milliyetler teşekkül etmişken Türklerin bu şuura gelmemesi, Türk gençlerinin diğer unsurlar içinde asimile olma tehlikesini başlatmıştı. Ayrıca, Osmanlıcılık adıyla takındığımız bu yalancı örtüyü atmadıkça, Türkler hiçbir unsura samimiyetimizi kabul ettiremeyecekti "Nihayet bu üç sebebin sevkiyle Türklük mefkuresi infilak etti.

Yorumu oyla      13      1  
Ülkü Devi 8 Ocak 2014 Çarşamba  13:25

Reis böyle bir yazı ancak senin kalemine yakışırdı. Allah sizi var etsin, Nevzat Beyimize de gani gani rahmetler eylesin. Amin

Yorumu oyla      16      1