ford ercihan otomotiv
Ana Sayfa Guncel Asayiş Siyaset Ekonomi Eğitim Kültür-Sanat Sağlık-Yaşam Spor Araştırma İnceleme Bölgeden Türkiye Teknoloji Seçime Doğru
Lokanta ve kafelerde KDV oranında değişiklik 
Lokanta ve kafelerde KDV oranında değişiklik 
Hainlere ait EYP ve çok sayıda mühimmat ele geçirildi
Hainlere ait EYP ve çok sayıda mühimmat ele geçirildi
Erzurum’un şirketleşme performansı düşüşte
Erzurum’un şirketleşme performansı düşüşte
MEB’den Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli
MEB’den Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli
Hainler Avrupa’nın başına bela oldu
Hainler Avrupa’nın başına bela oldu
HABERLER>EKONOMİ
24 Eylül 2020 Perşembe - 06:32

TCDD 164’üncü gurur yılında

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, “Yeni İpek Yolu'nun en önemli geçişi, bölgemizin lojistik süper gücü olacağız. Bütün bunları TCDD'mizin deneyimi, gücü ve başarma arzusu ile hayata geçireceğiz” dedi.

TCDD 164’üncü gurur yılında

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, “Yeni İpek Yolu'nun en önemli geçişi, bölgemizin lojistik süper gücü olacağız. Bütün bunları TCDD'mizin deneyimi, gücü ve başarma arzusu ile hayata geçireceğiz” dedi.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları (TCDD) Genel Müdürlüğünü ziyaret etti. TCDD’nin 164’üncü kuruluş yıldönümüne denk gelen ziyaretin ardından Bakan Karaismailoğlu, bir basın açıklaması gerçekleştirdi.
TCDD’nin 164’üncü kuruluş yıldönümünü iştiraklerinden dolayı büyük bir gurur ve mutluluk duyduğunu ifade eden Bakan Karaismailoğlu, 164 yılda çok önemli mesafeler kat edildiğini aktardı. Türk topraklarında Osmanlı Devleti döneminde başlayan demiryolu çalışmalarının, Cumhuriyet kurulduktan sonra da devam ettiğine değinen Karaismailoğlu, “Demiryollarımızı 2003 yılından itibaren yeniden şahlandırdık. 18 yıllık iktidarımız döneminde, memleketin her noktasına raylarımızı götürmeye, Yüksek Hızlı Trenlerimizle ulaşım devrimi gerçekleştirerek, yolcu ve yük taşımacılığında kapasitemizi kat be kat artırdık. Gittiği yere refah götüren, medeniyet götüren, düşük maliyetle yolcusunu, yükünü taşıyan, trenlerimizden vazgeçemeyiz. Demiryollarımızı ve trenlerimizi çağa uygun işletim ve yönetim yaklaşımıyla yeniden Türkiye’de ulaşımın kalbi haline getirmeliyiz. Milli ekonomi ve milli bağımsızlık anlayışımızın gereği olan Milli Ulaşım ve Altyapı Politikamız doğrultusunda yük ve yolcu taşımacılığında ikinci bir demiryolu çağı başlattık. Türkiye’nin dört bir yanında kullanılmayan hatlarımızın rehabilitasyon projelerini hazırladık. İstanbul Boğazı’nı raylarla geçerek, Asya ve Avrupa’yı demiryoluyla birbirine bağladık. Ulaşımın tüm modlarıyla entegre lojistik projelerimizle geleceğin yol haritasını çizdik. 2003’ten bugüne, 162,6 milyar TL’lik demiryolu yatırımımızla, 10 bin 959 km olan hat uzunluğumuzu 13 bin 836 kilometreye çıkaracağız” ifadelerini kullandı.
Türkiye’deki Yüksek Hızlı Tren (YTH) ağının 2020 yılı itibariyle bin 246 kilometreye ulaştırıldığını aktaran Karaismailoğlu, “YHT hattımızla bugüne dek 53 milyon vatandaşımıza hizmet ettik. Cumhuriyetimizin 100’üncü yılında, ‘demir ağlarla ördük anayurdu dört baştan’ şiarına daha büyük bir coşkuyla sahip çıkarak, Cumhurbaşkanımızın öncülüğünde çok daha yüksek hedeflere ulaşacağız. Türkiye’nin en güvenilir ulaşım markası olmak, Avrupa’nın en fazla yolcu taşıyan demiryolu markası haline gelmek, ülkemizin büyükşehirlerinin tamamına hızlı tren erişimi sağlamak istiyoruz. Kargo, Lojistik - Yük taşımacılığında lider olmak, ekspres hatlar ile Avrupa’nın öncü deneyim, kültür odaklı turizm hatlarını oluşturmak arzusundayız. Dahası, müşteri memnuniyeti uygulamalarımızla vatandaşlarımıza en iyi şekilde hizmet vermek üzere gerekli yapılanmayı oluşturacağız” diye konuştu.
TCDD’nin ileriki dönemde yük ve yolcu taşımacılığında kapasitesinin arttırılacağını da söyleyen Karaismailoğlu, Türkiye’nin bu alanda lider markalar arasında yer alacağı temennisini iletti. Karaismailoğlu, “TCDD, yük ve yolcu taşımacılığında, bölgemizle aramızda yük ve yolcu taşımacılığında kapasitesini artıracak ve dünyanın bu alanda lider markalarından biri olacak. Yeni İpek Yolu’nun en önemli geçişi, bölgemizin lojistik süper gücü olacağız. Bütün bunları TCDD’mizin deneyimi, gücü ve başarma arzusu ile hayata geçireceğiz. Türkiye yakın geleceğin en büyük ekonomilerinden biri olacak. Demiryolu Devrimimiz kapsamında, döşediğimiz raylar, işlettiğimiz trenler, gittikleri her karış vatan toprağına iş götürecektir, aş götürecektir, refah götürecektir. Eğitimin ve sosyo-kültürel gelişimin taşıyıcısı olacaktır” dedi.

 
MEB açıklama yaptı
 
‘Daima milletimizin yanında olduk’
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
ATAUNİ’den tarımsal üretimde yeni proje
Tarımsal üretimin bilimsel yöntemlerle yapılması için 63 yıldır bölge ...
TKDK coğrafi işaretli ürünleri destekliyor
Coğrafi işaretli ürünlerin üretimindeki artış bir taraftan milli değerlerin ...
Erzurum, enerji koridoru
Doğal gaz, Türkiye piyasasına Güney Kafkasya Boru Hattı (Bakü-Tiflis-Erzurum) ...
 
Erzurum birikimli şirket verileri açıklandı
DOSİAD - ÖZEL - Bu yılın 8 ayında bir önceki yılın aynı dönemine göre ...
Erzurum 2’inci sıraya yükseldi
DOSİAD - ÖZEL - Erzurum şirket kurulum sermayesi yüksekliği bakımından ...
Yılmaz ekonomiyi değerlendirdi
Yılmaz, ”Türkiye'nin enerji bağımlılığını ortadan kaldırıyoruz. Bu bir ...
 
Erzurum kamu hizmet harcamaları açıklandı
DOSİAD - ÖZEL - Erzurum’da bu yılın ocak – Ağustos döneminde kişi başına ...
Erzurum’un bölge eğitim payı açıklandı
DOSİAD - ÖZEL - Erzurum’da bu yılın 8 ayında gerçekleştirilen kamu hizmet ...
Erzurum sağlıkta 22’inci sırada
DOSİAD - ÖZEL - Erzurum kamu sağlık hizmetleri harcaması tutarı yüksekliği ...
 
ERZURUM GAZETESİ
YAZARLAR
Ali Kemal Koçak
Ali Kemal Koçak
Kibirli Siyaset Aktörleri ve AK Parti'nin Değişim İhtiyacı
Ahmet Göksan
Ahmet Göksan
Ayağın Sürünmesi
İzzet Fehmi Aksakal
İzzet Fehmi Aksakal
"Devlet Adamı” olmanın somut örneği: Vali Mustafa Çiftçi
Mahmut Akdağ
Mahmut Akdağ
Cumhurbaşkanımıza Minnettarız
Ö. Faruk Kayaalp
Ö. Faruk Kayaalp
Alan Var Alamayan Var ve Ayıp Hassasiyeti
Kadir Sabuncuoğlu
Kadir Sabuncuoğlu
‘Muhalif’
ERZURUM
ÇOK OKUNANLAR
ÇOK YORUMLANANLAR
ARŞİV
ANKET
Erzurum’da Belediyelerin Önceliği Ne Olmalı?

a.Kentsel Dönüşüm
b.Kent içi Ulaşım
c.Altyapı
d.Sosyal Belediyecilik
e.Kültür, Turizm ve Sanat
f.Sosyal Katılımcılık
g.Mahalle Kültürüne dönüş


Sonuçları göster Anket arşivi
FACEBOOK'TA ERZURUM GAZETESİ
TWITTER'DA ERZURUM GAZETESİ
Ana Sayfa Guncel Asayiş Siyaset Ekonomi Eğitim Kültür-Sanat Sağlık-Yaşam Spor Araştırma İnceleme Bölgeden
KünyeHakkımızda KünyeKünye İletişimİletişim FacebookFacebook TwitterTwitter Google+Google+ RSSRSS Sitene EkleSitene Ekle Günün HaberleriGünün Haberleri
Maxiva