ESNAF, TÜCCAR, İŞADAMI VE VATANDAŞ HAKKI TESLİM ETTİ
ETSO YÜZAKI KURULUŞ
Erzurum Ticaret ve Sanayi Odası (ETSO) tarafından yapılan bir ankette verilen hizmet kalitesinin arttığı ortaya çıktı. Ankete katılan üyelerin yüzde 83.24’ü Ticaret ve Sanayi Odası’nın hizmetlerinde sürekli bir iyileşme olduğunu ve hizmet kalitesinin beklentilerine uygun olduğunu belirtti.
ETSO HİZMET ATILIMLARINI SÜRDÜRECEK
Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Muammer Cindilli, 2 aylık bir zaman diliminde çıkan sonucun, bundan sonra yapılacak çalışmalarda kendilerine daha büyük görevler yüklediğini belirtti.
ETSO, TOBB AKREDİTASYON SİSTEMİNE GİRDİ
Başkan Cindilli:“Göreve geldiğimizde ilk iş olarak kurumu dışardan bağımsız olarak denetleyecek bir mekanizmayı devreye sokmayı düşündük. Bunu da TOBB’nin akreditasyon sistemine dahil olarak başardık. TOBB bir yıllık bir hazırlık aşamasından sonra AB Standartlarında hizmet verdiğimizi belirleyerek akredite etti. Bağımsız denetçiler çalışmalarımızı denetliyor. Bu da bizim için bir gelişme stratejisi oluşturdu. Çalışanlarımız sürekli olarak günün koşullarında eğitimden geçiriliyor. Daha da iyi olacağımıza inanıyorum” dedi.
ANKET SONUÇLARI
Ticaret ve Sanayi Odası tarafından www.erzurumtso.org.tr web adresinde yapılan ankete 555 kişi katıldı. “Erzurum Ticaret ve Sanayi Odası’nı hizmetleri açısından nasıl buluyorsunuz?” sorusuna cevap veren üyeler, elektronik ortamda kullandıkları oylarla sonucu belirlediler. Bu sonuçlara göre 462 kişi (yüzde 83.24) Ticaret ve Sanayi Odası’nın hizmetlerinde sürekli iyileşme gördüklerini ve hizmetlerin kalitesinin beklentilerine uygun bulduklarını, 50 kişi (yüzde 9.01) kesinlikle Erzurum Ticaret ve Sanayi Odası’nın hizmetlerinde kalite adına bir iyileşme görmediklerini, 21 kişi (yüzde 3.78) iyileşme olduğunu ancak hizmet kalitesinin beklentilerine uygun olmadığını, 14 kişi yüzde 2.52) Ticaret ve Sanayi Odası’nın hizmetlerini kesinlikle iyileştirmesi gerektiğini, 8 kişi ise (yüzde 1.44) hizmet kalitesinin giderek kötüleştiğini düşündüklerini belirtti.